SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netto promuje ofertę świeżych warzyw i owoców

Sieć handlowa Netto rusza z akcją promującą jej flagową kategorię - warzywa i owoce.

W ramach działań promujących świeżość oraz jakość warzyw i owoców we wszystkich sklepach Netto pojawią się tabliczki, na których pracownicy będą zapisywać godziny kontroli jakości tej kategorii asortymentu. W tym celu wytypowany personel został wyposażony w specjalne kamizelki z napisem „Kontroler świeżości warzyw i owoców Netto”.

- Chcemy, aby nasi klienci widzieli naszych specjalistów od świeżości. A tymi specjalistami jest personel Netto. Nasi pracownicy potrafią nie tylko w odpowiedni sposób zająć się warzywami i owocami, ale również świetnie doradzić klientom. Dlatego chcemy wyróżnić osoby, które codziennie zajmują się wspomnianą kategorią, aby nasi klienci mogli bez trudu znaleźć osobę odpowiedzialną za dział i uzyskać pomoc - komentuje Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

W ramach kampanii do informowania klientów o trwającej akcji Netto wykorzysta takie kanały komunikacyjne jak media (kanały na Facebooku, Instagramie i LinkedIn Netto Polska), plakaty, ulotki, tablice informacyjne oraz billboardy.

Materiały promujące akcję przygotowała agencja Yellow Crocodiles.

Dołącz do dyskusji: Netto promuje ofertę świeżych warzyw i owoców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl