SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nielsen chce badać efektywność reklam w PlayStation 3

Nielsen Company i SCEA (Sony Computer Entertainment America) zapowiadają plany stworzenia systemu pomiaru dla materiałów reklamowych prezentowanych na nowej platformie Sony.

Badaniu miałyby podlegać nie tylko coraz popularniejsze reklamy w samych grach, ale i przekazy reklamowe z sieci PlayStation Network oraz w zapowiadanym już wirtualnym świecie użytkowników konsoli Sony zwanym Home.

Analizy mają pokazać jak efektywna jest reklama kierowana do odbiorców za pomocą konsol, jaki jest jej zasięg i jak często jest oglądana. Dane te mają być łączone z wynikami badań National People Meter obejmującej analizy graczy w ponad 12 tys. amerykańskich domów. Wyniki zostaną wykorzystane w systemie zwanym GamePlay Metrics.

Działania firmy Nielsen to jedna z prób przyciągnięcia do rozkwitającego rynku reklam w grach nowych reklamodawców. Ci mogą chętniej decydować się na tę formę promowania swoich produktów tylko wtedy, gdy zostaną im przedstawione dane dotyczące skuteczności takiej formy przekazu.

Źródło: Shacknews - pclab.pl

Dołącz do dyskusji: Nielsen chce badać efektywność reklam w PlayStation 3

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl