Nikon: 340 zł do wyjęcia
Agencja Paralotna przygotowała dla Nikon Polska materiały wspierające promocję lustrzanek cyfrowych D40 i D40x.
Ogólnoświatowa promocja została zorganizowana z okazji 90 lecia powstania firmy Nikon i polega na zwrocie części kwoty wydanej przez Klienta na zakup wybranych modeli aparatów.
Jako wsparcie promocji Agencja Paralotna przygotowała specjalną kreację pod hasłem "340 zł do wyjęcia" oraz oparty na niej pakiet materiałów do punktów sprzedaży (plakaty, spot reklamowy do wyświetlania na monitorach). W zakresie ATLu promocji towarzyszy kampania internetowa na najważniejszych portalach fotograficznych oraz na interia.pl, wp.pl oraz gadu-gadu.
@##cmd=file;file='Nowy-2we.jpg'##@
Czas trwania kampanii: czerwiec - sierpień 2007
Klient: Nikon
Przedst. klienta: Agnieszka Bischoff
Autor pomysłu kreatywnego: Paralotna
Przedst. agencji: Radek Maciorowski
Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Art director: Janusz Gałuszka
Copywriter: Florian Malak.
Dołącz do dyskusji: Nikon: 340 zł do wyjęcia