SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nokia ruszyła z internetową kampanią promującą N85

Nokia uruchomiła internetową kampanię, która promuje jej telefon N85 jako urządzenie przeznaczone do gier.

Głównym bohaterem kampanii pod hasłem 'Game Over Boredom' ('Gra Ponad Nudę') jest mały czarny pies, który bawi się, drze na kawałki gazetę, jak również zachowuje się jak przyjaciel.

Internetowe reklamy z tak zachowującym się psem kierują konsumenta na specjalną stronę internetową (www.nokiagameoverboredom.com), gdzie może on w dowolnym kierunku obracać zwierzęciem, dowiadując się przy tym o kolejnych funkcjach telefonu.

Kampanię przygotowała agencja cyfrowa Work Club, której partner kreatywny Andy Sandoz porównując promowane urządzenie do psa stwierdził, że "Nokia N85 jest małą czarną bestią i idealnym antidotum na nudę".

źródło: NMA

Dołącz do dyskusji: Nokia ruszyła z internetową kampanią promującą N85

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl