SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nomi z mikołajkową promocją i świąteczną oprawą

Sieć marketów budowlanych Nomi wprowadziła świąteczną aranżację i rozpoczęła mikołajkową promocję. Pod hasłem "Jestem już blisko&" reklamowane są eventy zaplanowane w tych sklepach na 6 grudnia.

W ramach rozpoczętej 21 listopada promocji świątecznej Nomi organizuje dwuetapowe konkursy. Wyniki zabawy organizowanej wspólnie z firmami Bosch, Topex i Bottari ogłoszone zostaną na stronie internetowej www.nomi.pl. Sieć marketów budowlanych wprowadziła również świąteczną oprawę, na którą składają się okolicznościowe logo wykorzystywane w komunikacji, nastrojowa muzyka puszczana w sklepach oraz zainstalowane w nich odpowiednie aranżacje i dekoracje. Z kolei wydany na Boże Narodzenie katalog zawiera świąteczne oferty do dekoracji domu, mieszkania, ogrodu i balkonu.

Nomi

W ramach tych promocji 6 grudnia w marketach odbędzie się akcja "Św. Mikołaj w Nomi". Na klientów czekać będą nie tylko Święty Mikołaj i Śnieżynka, z którymi będzie można sobie zrobić zdjęcie, lecz także świąteczne upominki dla tych, którzy dokonają zakupów za kwotę powyżej 50 zł.

Wszystkim tym akcjom towarzyszy wizerunkowa kampania reklamowa prowadzona pod hasłami "Jestem już blisko&" (nawiązującym do mikołajkowych eventów) i "Barwnych Świąt życzy Nomi". Akcja prowadzona jest w prasie (tytuły lokalne i "M jak mieszkanie"), internecie (serwis firmowy) i outdoorze (należące do Nomi nośniki zlokalizowane przy poszczególnych marketach). Kreację zaplanowanej do Bożego Narodzenia kampanii przygotowała agencja reklamowa Banach Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Group.

Dołącz do dyskusji: Nomi z mikołajkową promocją i świąteczną oprawą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl