SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nośnik reklamowy mierzący temperaturę ciała promuje Theraflu (wideo)

W Warszawie pojawił się nośnik reklamowy citylight potrafiący za pomocą kamery termowizyjnej mierzyć temperaturę przechodniów. To część kampanii promującej markę preparatów przeciw przeziębieniu i grypie Theraflu (produkowanych przez GlaxoSmithKline Consumer Healthcare).

Oprócz mierzenia temperatury ciała citylight promujący Theraflu pozwala każdemu korzystającemu z niego przechodniowi zachować jego zdjęcie wykonane kamerą termowizyjną (tzw. thermo-selfie) oraz zamieścić je w social media (z tagiem #TherafluThermoscanner) lub przesłać mailowo.

- To dla nas wielka szansa na budowanie interakcji między marką a klientem w innowacyjny sposób. Zaawansowana technologia bliska jest filozofii GlaxoSmithKline Consumer Healhcare, której misją jest tworzenie innowacyjnych produktów pomagających konsumentom robić więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej - uzasadnia tę akcję Zoltan Rantal, area marketing manager w GlaxoSmithKline Consumer Healthcare odpowiadający za pion respiratory health multisymptom w Europie Środkowo-Wschodniej.

Kampania jest prowadzona w centrum Warszawy: citylight w miniony weekend umieszczono w pasażu Wiecha, a od środy do końca lutego będzie dostępny w centrum handlowym Złote Tarasy.

Akcję przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Poland we współpracy z Saatchi & Saatchi Switzerland.

Dołącz do dyskusji: Nośnik reklamowy mierzący temperaturę ciała promuje Theraflu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl