SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa internetowa kampania Peugeot

W dniach od 23 kwietnia do 11 maja 2003 roku trwa internetowa kampania reklamowa modelu 307 SW

W dniach od 23 kwietnia do 11 maja 2003 roku trwa internetowa kampania reklamowa modelu 307 SW. Jej celem jest podkreślenie specyfiki modelu, a co za tym idzie, zachęcenie klientów do odwiedzania salonów i korzystania z jazd testowych.

"Chcieliśmy, aby kampania wyraźnie eksponowała niepowtarzalność Peugeot 307 SW: panoramiczny szklany dach i modularność siedzeń. Estetyka, jasność, dynamika - to cechy, które charakteryzują ten model, pełen nowoczesnych rozwiązań, w którym bezpieczna podróż dostarcza coraz to nowych wrażeń." - powiedziała Agnieszka Brzezińska, specjalista ds. marketingu Peugeot Polska.

Kreacja kampanii przygotowana we współpracy z agencją interaktywną OS3 multimedia oparta jest na pokazaniu zarówno wnętrza auta, jak i tego, co można zobaczyć na zewnątrz, dzięki panoramicznemu dachowi. Wykreowane obrazy to między innymi podwodny rejs, podniebny lot oraz kosmiczna podróż... Osadzone w niebiesko-białej kolorystyce Peugeot projekty oparte zostały na haśle "Innowacyjny, emocjonujący, przestrzenny - zaproszenie do marzeń, odkryj w salonach Peugeot."

Kampania dostępna jest w największych portalach informacyjnych: Onet, WP, Interia, Gazeta, uznanych serwisach: Newsweek, Wprost, Polityka oraz najpopularniejszych wortalach motoryzacyjnych: Autocentrum, Autosukces, AutoSwiat, Mojeauto, Trader. Wykorzystano takie formaty reklamy internetowej jak toplayery, billboardy, popundery, skyscrapery, advertoriale.

Dołącz do dyskusji: Nowa internetowa kampania Peugeot

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl