SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa odsłona soków Toma

Pepsi-Cola General Bottlers rozszerza rodzinę soków Toma.

Po wprowadzeniu na rynek linii Classic, Active oraz Wellness przyszedł czas na nowe warianty smakowe  w ramach linii Classic, a także wprowadzenie szklanej butelki  o pojemności 0,2 litra.

Marka skierowana jest głównie do kobiet w wieku 20-39 lat,  mieszkanek miast. Kobiet dbających o zdrowie i dobre samopoczucie, poszukujących doskonałych jakościowo, smacznych i zdrowych napojów.

Do kobiet skierowana jest również oryginalna kreacja materiałów komunikacyjnych wspierających nowe 2 warianty smakowe w ramach linii Toma Classic. Jej głównym motywem jest owocowa biżuteria inspirowana oryginalnymi smakami Tomy. Kreacja materiałów wspierających butelkę 0,2 L podkreśla natomiast naturalność i wysoką jakość produktu.

 Obie kreacje przygotowała agencja Proximity Poland wchodząca w skład Grupy BBDO. Jest to pierwszy lokalny projekt z zakresu BTL realizowany przez Grupę BBDO dla tej marki.

Projekt przygotowali:
" Ze strony Pepsi-Cola General Bottlers: Loretta Wasylczuk
" Ze strony Proximity Poland: Małgosia Garbarska art. director, Agnieszka Przerwa - copy writer, Piotr Zalewski - dyrektor kreatywny
" Ze strony BBDO: Beata Strzelbicka - senior account manager.

Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona soków Toma

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl