SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa struktura agencji TBWA

Borowski i Kowalik-Miklaszewski będą zarządzać agencją TBWA.

Od stycznia 2007 r. zmieni się struktura zarządu agencji TBWA. Funkcję dyrektorów zarządzających i członków zarządu obejmą: Radek Kowalik-Miklaszewski pełniący funkcję Dyrektora ds. Rozwoju TBWA i Paweł Borowski, obecnie Dyrektor Kreatywny TBWA. Ich dotychczasowe obowiązki nie ulegną zmianie, rozszerzone zostaną kompetencje.

- Agencja TBWA musi iść do przodu, uzyskać tożsamość. Głęboko wierzę, że nowe siły spowodują jej większy wzrost. Ja muszę skoncentrować się na rozwoju całej grupy i temu się poświęcę – powiedział Christian Lainer, Prezesa Zarządu TBWACommunication Group i agencji TBWA.

Paweł Borowski, w reklamie od 10 lat, pracował w czołowych agencjach reklamowych, od blisko roku w TBWA.

                         

Radek Kowalik-Miklaszewski, w reklamie od 12 lat, doświadczenie zdobywał w mediach, domu mediowym, od 2 lat w TBWA.

                        

Dołącz do dyskusji: Nowa struktura agencji TBWA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl