SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy serwis marki Pysio

Nowa strona internetowa soków Pysio właśnie wystartowała

Głównym celem serwisu, który na zlecenie Agros Nova Sp. z o.o. przygotowała agencja OS3, jest promowanie marki Pysio, poprzez dobrą i bezpieczną multimedialną rozrywkę, skierowaną do młodych internatów. W związku z dynamicznie rosnącym dostępem do internetu twórcy serwisu liczą na dużą liczbę odwiedzających i zbudowanie wokół strony grupy lojalnych użytkowników. Serwis jest elementem agresywnej strategii marketingowej PYSIA w tym roku. Dwie intensywne kampanie telewizyjne w kilku ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i dziecięcych kanałach tematycznych oraz promocje w punktach sprzedaży znacząco przyczyniły się do podwojenia wartości sprzedaży PYSIA w okresie od stycznia do kwietnia br. Kolejnym przedsięwzięciem jest rozpoczynająca się kampania kinowa towarzysząca dziecięcym filmowym hitom sezonu: "Shrek 2 ","Harry Porter" i "Rogate ranczo".

Nowy serwis internetowy Pysia łączy zabawę z edukacją. Gospodarzem strony jest oczywiście smok Pysio, postać nierozerwalnie związana z marką. Wesołe usposobienie sympatycznego smoka i jego dynamizm oddają żywe, nasycone kolory i ciekawe animacje, z którymi spotkamy się na stronie. Cały serwis podzielony został na sześć działów: rozrywka, sport, wiem, sok, gadżety i klub. Intencją autorów jest nie tylko zabawa, ale również rozwijanie zdolności poznawczych. Dlatego obok gier i zabaw serwis zawiera obszerną sekcję edukacyjną. Wszystkie elementy edukacyjne konsultowane były z ekspertami z Akademii Nauki i English First. Pysiowe gry uczą m. in. koncentracji i szybkiego zapamiętywania, także angielskich słówek. Dzieci odwiedzające stronę mogą przystąpić do klubu Pysia i na bieżąco otrzymywać informacje, np. o nowościach w serwisie, promocjach Pysia i innych niespodziankach. "Naszym podstawowym założeniem była interaktywność i otwartość serwisu - możliwość stałego rozbudowywania go i wzbogacania o nowe elementy. - podkreśla Andrzej Łęgosz, senior brand manager marki Pysio. - W aktualnej propozycji serwisu każdy młody użytkownik będzie mógł znaleźć coś dla siebie, bowiem wszystkie elementy są zróżnicowane pod względem stopnia trudności. Każda z dostępnych na stronie gier posiada rankingi najlepszych graczy on-line, co zachęca do rywalizacji, regularnych odwiedzin strony i doskonalenia umiejętności. Dawid Błaszczyk, junior brand manager marki PYSIO, wielokrotnie testował poszczególne elementy strony: "Za każdym razem bardzo angażowałem się w pokonywanie kolejnych trudności, co wymagało dużej koncentracji. Te gry mnie naprawdę wciągały. Jestem pewien, że młodzi internauci, którzy odwiedzą nasz serwis www.pysio.pl zaprzyjaźnią się z Pysiem." Potwierdzają to dotychczasowe opinie użytkowników serwisu.

Prace nad projektem trwały blisko cztery miesiące. "Wspólnie z Agros Nova wiele godzin poświęciliśmy analizom i poszukiwaniom optymalnych rozwiązań. Agros Nova dostarczyła nam wszystkie posiadane informacje na temat swojej grupy docelowej, a my szukaliśmy najlepszych pomysłów, które spełnią jej oczekiwania i sprawią, że serwis będzie w pełni interaktywny. Wszystkie elementy serwisu były udoskonalane wspólnie z klientem i ekspertami w dziedzinie edukacji." - powiedział Sebastian Nejfeld, Senior Account Manager OS3 multimedia, szef projektu Pysio.

Wybór odpowiedniego rozwiązania strony Pysia poprzedził długi okres przemyśleń i próbowania wielu rozwiązań. Chcieliśmy mieć pewność, że strona Pysia będzie serwisem, który przynosi nową jakość. Szukaliśmy koncepcji graficznych, które zainteresują i zaciekawią naszych 0oodbiorców. Dziś jesteśmy zadowoleni z rezultatów. Z Pysiem można bawić się do woli, strona pełna jest wesołej zabawy i zaskakuje nowościami. W mojej ocenie jest bardziej atrakcyjna niż konkurencyjne serwisy". - dodaje Marcin Maj, Client Service Director z OS3 multimedia.

Serwis www.pysio.pl jest pierwszym projektem, który Agros Nova Sp. z o.o. zleciła agencji OS3 multimedia. Kolejne dwa przedsięwzięcia internetowe, również powierzone OS3 multimedia, są w trakcie przygotowywania.

Dołącz do dyskusji: Nowy serwis marki Pysio

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl