SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Obama wydał 16 mln USD na internetową reklamę

Barack Obama wydał na reklamę internetową w trakcie kampanii prezydenckiej ponad cztery razy więcej pieniędzy od Johna McCaina.

Obóz nowo wybranego prezydenta USA przeznaczył w całym minionym roku na promocję swojego kandydata w sieci ponad 16 milionów dolarów, w porównaniu do około 3,6 miliona dolarów w przypadku obozu Republikanów.

Największą część internetowego budżetu reklamowego Obama wydał na reklamy w Google (7,5 miliona dolarów). Kwota ta została przeznaczona na graficzne i tekstowe reklamy w sieci AdSense, a także na reklamy pojawiające się przy wynikach wyszukiwania. Drugie pod tym względem było Yahoo, które zarobiło 1,5 miliona dolarów.

Następne w kolejności okazały się: Centro (1,3 miliona dolarów), Advertising.com (947 tys.), Facebook (643 tys.), Turner Broadcasting/CNN.com (461 tys.), Microsoft (405 tys.), AOL (313 tys.), Interclick (222 tys.), Pulse 360 (222 tys.), Quigo (195 tys.), Collective Media (168 tys.), Politico (151 tys.), Blogads (149 tys.), Time (147 tys.), BET Digital (138 tys.), Pontiflex (137 tys.), Washington Post (125 tys.), Undertone Networks (110 tys.) oraz The Weather Channel (108 tys.).

źródło: iMedia Connection

Dołącz do dyskusji: Obama wydał 16 mln USD na internetową reklamę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl