SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Opcom przez kolejne trzy lata dla Škody

Agencja reklamowa Opcom będzie przez trzy kolejne lata pracować dla samochodów Škoda (dystrybuowanych przez Volkswagen Group Polska). Importer przedłużył z agencją umowę zawartą w 2013 roku.

Agencja Opcom w ostatnich latach realizowała dla Škody  m.in. kampanie wspierające wprowadzenie na rynek takich modeli jak Fabia czy Rapid Spaceback.

W ramach nowej umowy Opcom przez najbliższe trzy lata odpowiada dla marki m.in. za kreację i realizację kampanii marketingowych w zakresie działań ATL, BTL, PR, CRM i interaktywnych. Dodatkowo będzie realizować akcje specjalne, zajmować się przygotowywaniem i realizacją badań, a także tworzeniem materiałów promocyjnych dla dealerów.

W przetargu oprócz Opcomu brały udział cztery agencje (ich nazw nie ujawniono).

Dołącz do dyskusji: Opcom przez kolejne trzy lata dla Škody

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl