SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Opinie użytkowników koniecznością

Około 68 procent konsumentów kupujących w sieci, przed dokonaniem zakupu czyta co najmniej cztery opinie innych użytkowników na temat danego produktu.

Blisko 1/4 respondentów czyta co najmniej osiem takich opinii - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na wspólne badanie firm e-tailing group i Power Reviews.

22 procent badanych stwierdziło, że zawsze przed dokonaniem zakupu czyta opinie innych użytkowników, podczas gdy 43 procent robi to w większości przypadków, 24 procent czasami, a 9 procent rzadko. Zaledwie 2 procent respondentów w ogóle nie jest zainteresowanych opiniami innych internautów.

Z kolei internetowi sprzedawcy pytani o trzy najważniejsze czynniki, dla których dodali na swoich stronach możliwość umieszczania przez klientów własnych opinii, najczęściej wskazywali na chęć poprawy odbioru własnej marki, budowanie lojalności z konsumentem, zwiększenie sprzedaży oraz uzyskanie przewagi nad konkurencją.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Opinie użytkowników koniecznością

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl