SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Oral Health Month: Pro-Creation dla Colgate-Palmolive

Agencja interaktywna Pro-Creation tworzy trzynaście lokalnych serwisów dla nowego ogólnoeuropejskiego programu Colgate pod nazwą Oral Health Month, który ma za zadanie edukowanie w zakresie higieny jamy ustnej.

Zadaniem Pro-Creation jest koordynacja pracy między centralą Colgate-Palmolive, brand managerami z poszczególnych krajów, dostawcami technologicznymi - amerykańską firmą VML oraz organizatorem kuponów zniżkowych - brytyjską Cuponstar. Poza tym agencja dba o spójną kreację dla wszystkich portali oraz lokalne dostosowanie systemu cms Vignette do założonej strategii. Wersje serwisu jednak różnią się między sobą, ale znajdziemy na każdej z nich mapy interaktywne, quizy dla użytkowników pasty Colgate, system rejestracji dla stomatologów, a nawet- także tym w Polsce- jest zintegrowane specjalne środowisko bazodanowe.

Już jedenaście projektów serwisów jest dostępnych w sieci, a następne są już w fazie finałowej np. te w Holandii i Grecji. Polską wersję znajdziemy pod adresem: www.colgate.pl/app/Colgate/PL/OHM2008/HomePage.cvsp

- Projekt Colgate OHM to duża międzynarodowa realizacja wymagająca od nas sprawnej koordynacji i współdziałania z wieloma stronami z zagranicy. Nasza współpraca z firmą Colgate-Palmolive pozytywnie rozwija się od sześciu lat. Dotychczas dla tej firmy realizowaliśmy już zagraniczne projekty, jednakże tegoroczny - Colgate OHM - jest jednym z większych i najbardziej złożonych - twierdzi Damian Szalewicz, wiceprezes zarządu agencji Pro-Creation.

Dołącz do dyskusji: Oral Health Month: Pro-Creation dla Colgate-Palmolive

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl