SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ostryga osobno od OS3 multimedia

Ostryga e-ntertainment, marka agencji interaktywnej OS3 multimedia specjalizująca się w budowaniu wizerunku przez rozrywkę w Internecie, została wyodrębniona jako osobna firma.

Dyrektorem zarządzającym firmy Ostryga został Jacek Jankowski, który jako brand manager od początku odpowiadał za tę markę. Wśród planów strategicznych na najbliższe miesiące wymienia on stworzenie autorskiego systemu do zarządzania akcjami WOM, systemu analizy efektywności gier reklamowych, wyprodukowanie nowych gier oferowanych na licencji oraz rozbudowę działu obsługi klienta.

W ciągu kilku miesięcy działalności Ostryga prowadziła intensywne działania badawcze i edukacyjne. Przeprowadziła pierwsze w Polsce badanie na temat advergames, sprawdzając, kim jest polski gracz oraz jaki ma on stosunek do reklam w grach. Przedstawiciele agencji wygłosili także szereg prelekcji na temat advergames na konferencjach branżowych oraz uczelniach wyższych.

- Zagadnienia związane z advergames są wciąż stosunkowo nowe na polskim rynku. W związku z tym naszą rolą jako pioniera w tych zagadnieniach jest nie tylko dostarczanie usług, ale także przybliżanie naszym odbiorcom zagadnienia rozrywki w marketingu oraz edukowanie rynku - mówi Jacek Jankowski, dyrektor zarządzający Ostryga e-ntertainment.

Marka Ostryga e-ntertainment powstała w ramach struktur agencji OS3 multimedia w połowie 2006 roku. Posiada własny kilkuosobowy dział obsługi klienta oraz zespół produkcyjny. Od początku jej istnienia zakładano, że wraz z osiągnięciem stabilnej sytuacji na rynku i obrotów gwarantujących niezależność Ostryga zostanie przekształcona w osobną firmę. Stan ten osiągnięto znacznie wcześniej, niż zakładano, bo po zaledwie kilku miesiącach.

Ostryga e-ntertainment specjalizuje się w budowaniu wizerunku firm poprzez rozrywkę w Internecie. Oferta firmy obejmuje tworzenie gier reklamowych w technologii Flash, Shockwave, product placement w grach pudełkowych oraz prowadzenie niestandardowych akcji i produkcji marketingu wirusowego. Ostryga pracuje dla takich marek jak: Agora, Aster, Bella, Getzzz, ING, Mieszko, miniclip.com, Expander oraz dla agencji interaktywnych i domów mediowych.

Dołącz do dyskusji: Ostryga osobno od OS3 multimedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl