SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paralotna promuje bestię Nikona

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kolejną kampanię produktowa długo oczekiwanego aparatu dla profesjonalnych fotografików - D2X

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Bestia” i obrazuje bezkonkurencyjność tego aparatu oraz jego możliwości. Trzeba mieć odwagę aby się z nim zmierzyć.

Kampania komunikuje najważniejsze cechy, które wyróżniają aparat D2X: reporterską szybkość i studyjną moc obrazu.

Kampania rozpocznie się w drugiej połowie stycznia w pismach fotograficznych.

Działania reklamowe prowadzone są w prasie fotograficznej, branżowej m.in.: Foto, Foto Kurier i Pozytyw.

Klient: Nikon Polska

Przedstwiciel klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff

Agencja: Paralotna

Przedstwiciel agencji: Edyta Michalak, Radek Maciorowski

Dyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł Lis

Dyr. Artystyczny: Paweł Lis

Copywriter: Mariusz Bagan

Czas trwania kampanii: styczeń - luty 2005.

Dołącz do dyskusji: Paralotna promuje bestię Nikona

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl