SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pathfinder 23 wygrała globalny przetarg Carlsberga

Grupa Carlsberg powierzyła realizację kluczowych projektów globalnych z zakresu e-commerce agencji Pathfinder 23 (Brand New Galaxy).

Polska spółka z grupy Brand New Galaxy odpowiadać będzie za strategie sprzedaży online marek takich jak Somersby, 1664 Blanc, Grimbergen, Brooklyn i Tuborg.

Pathfinder 23 w ramach współpracy z klientem zajmie się dostosowaniem i tworzeniem zestawów narzędzi E-commerce. Do automatyzacji procesów w tym obszarze, grupa Carlsberg wybrała firmę technologiczną Synthrone, który jest również częścią holdingu Brand New Galaxy.

- Sprzedaż online to niezwykle szybko rozwijająca się dziedzina naszej działalności, na której musimy się skupić. Dzięki doświadczonym, myślącym przyszłościowo i kreatywnym partnerom takim jak Pathfinder 23, rozpoczęliśmy już pracę nad strategicznymi projektami E-commerce dla kilku naszych marek. Nie możemy się już doczekać ogromnej zmiany w środowisku e-handlu w 2021 roku - mówi Michelle Rolf Jensen, global e-commerce executive w Carlsberg Group.

Umowa obowiązuje do 2022 roku.

Grupa marketingowo-technologiczna Brand New Galaxy w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 68,3 proc. do 60,31 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 1,89 mln zł straty do 4,91 mln zł zysku. Zdecydowanie największą agencją w grupie jest Pathfinder23.

 

 

 

Dołącz do dyskusji: Pathfinder 23 wygrała globalny przetarg Carlsberga

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl