SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Youtuber Paweł Svinarski w kampanii Old Spice

Trwa kampania reklamowa realizowana przez Abstra dla marki Old Spice (P&G), związana z promocją nowej linii produktów dla mężczyzn Deep Sea.

Działania w ramach kampanii obejmują kreację i produkcję spotów reklamowych z udziałem youtubera Pawła Svinarskiego (z kanału Grupy Abstra "Dla Pieniędzy") oraz serię odcinków z twórcami wybranych kanałów na YouTube (Abstrachuje.TV, WiP Bros i Hajlajt).

- Naturalne podobieństwo Pawła do legendy Old Spice – Isaiaha Mustafy, skłoniło nas do wyprodukowania adaptacji spotu globalnego dla serii produktów Deep Sea. Ponadto dystans, jaki marka Old Spice pokazuje od lat, pozwoliła na swobodę kreacji, idealnie wpisując się w DNA – zarówno ABSTRA jak i naszych twórców  -  mówi Olek Wandzel, CEO Abstra.

Kampania została wsparta komunikacją na instagramowych profilach twórców.

Uzupełnieniem wszystkich działań jest prowadzona na TikToku zabawa skierowana do konsumentów #OldSpiceChallenge. Jej celem jest zachęcenie użytkowników platformy do nagrywania krótkich video, w których będą mogli pokazać swój efekt odświeżenia z użyciem produktów z linii Deep Sea, wykorzystując stworzony na potrzeby akcji motyw muzyczny z kultowym dźwiękiem gwizdka od Old Spice.

Akcję promują dwa formaty reklamowe - brand takeover oraz topview. W obydwu formatach wykorzystany został wizerunek Pawła Svinarskiego, który bierze udział w challenge’u. Nagrodą główną w konkursie jest deskorolka terenowa.

Kampania potrwa do końca czerwca.

Za kreację i produkcję spotów oraz formatów reklamowych odpowiada ABSTRA. Działania, realizowane w ramach kampanii koordynuje MediaCom.

Dołącz do dyskusji: Youtuber Paweł Svinarski w kampanii Old Spice

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
.
Pasuje do roli !
0 0
odpowiedź
User
Marek_B
Nie pompować balonika. Nisza nisz. Czas zająć się mimo wszystko poważnym marketingiem aby budować markę i sprzedaż. Nie można robić reklam dla samego siebie i bić potem sobie samemu brawo.

0 0
odpowiedź
User
Eryk
śmieszkowanie śmieszkowaniem ale jak to się ma do budowania sprzedaży? jak rozumiem, to inwestycja w brand, jednak kanał mimo wszystko jest dość mało zasięgowy. Nie lepiej iść bezpośrednio w social i np. ooh, do budowania efektywnych synergii? Wtedy socialami ogarniecie aktywacje sprzedażowe a ooh wesprze brand i zbuduje sprzedaż bazową w dłuższym okresie. A jak widzowie wrócą, to mimo wszystko trzeba dopalać telewizją. Abstra z całym szacunkiem, to średnio wydajne medium reklamowe. Ot wisienka na torcie. Ale czy dziś są czasy wisienek? Raczej back to the roots i klasyczne działania w oparciu o badania efektywnościowe dla danego kanału.

Zerknijcie jak to robi Unilever na różnych rynkach. Komunikacja jest długo testowana a później dopiero następuje egzekucja...
0 0
odpowiedź