SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Peroni Nastro Azzurro w kampanii stylowości na luxlux.pl

W serwisie internetowym luxlux.pl trwa niestandardowa kampania promocyjna piwa Peroni Nastro Azzurro. W ramach akcji udostępniono funkcję pozwalającą użytkownikom oceniać stylowość poszczególnych przedmiotów.

W ramach kampanii promocyjnej piwa Peroni Nastro Azzurro na stronie internetowej luxlux.pl pojawiły się boksy, które nie tylko eksponują logo tej marki, lecz także umożliwiają określenie stylowości przedmiotów i ofert, przy których się pojawiają. Trzy najwyżej ocenione rzeczy są wyróżnione na stronie głównej serwisu.

peroni

Kreację i realizację kampanii przygotował dom mediowy Starcom we współpracy z agencją reklamową Tequila Polska. Nową funkcjonalność w luxlux.pl wdrożono przy udziale portalu o2.pl, do którego należy ten serwis.

Dołącz do dyskusji: Peroni Nastro Azzurro w kampanii stylowości na luxlux.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl