SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koniec PizzaPortal.pl, jego oferta dostępna w Glovo

Serwis PizzaPortal.pl po 10 latach zakończył działalność, jego oferta została włączona do oferty aplikacji Glovo, której właściciel jesienią ub.r. przejął PizzaPortal.pl. Użytkownicy PizzaPortal.pl, żeby dalej korzystać z tej oferty, muszą zarejestrować się w aplikacji Glovo.

- Polscy konsumenci przyzwyczajeni są do aplikacji specjalizujących się w dowozie jedzenia, takich jak PizzaPortal.pl. Jesteśmy pewni, że funkcjonalności oferowane przez Glovo, m.in. możliwość zamówienia dowolnego produktu w obsługiwanym mieście i dostawę w ciągu godziny, dostarczenie zakupów spożywczych z popularnej Biedronki czy przywiezienie zapomnianych kluczy, zostaną docenione przez nowych użytkowników - komentuje Carlos Silván, general manager Glovo Polska. - Teraz, gdy działamy już w 100 procentach jako Glovo, chcemy jeszcze mocniej rozwijać te usługi na polskim rynku - zapowiada.

W Polsce oferta aplikacji Glovo jest dostępna w 32 miastach, m.in. Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni czy Lublinie.

Dla użytkowników PizzaPortal.pl wymagana rejestracja w Glovo

Użytkownicy mający konto na PizzaPortal.pl, żeby dalej korzystać z oferty serwisu, muszą pobrać aplikację Glovo i od nowa się w niej zarejestrować.

W aplikacji jest oferta ze wszystkich punktów gastronomicznych obecnych na PizzaPortal.pl, m.in. sieci McDonald's, KFC i Pizza Hut oraz lokalnych restauracji.

W ramach promocji w Glovo pojawiło się 15 zł zniżki na pierwsze zamówienie każdego nowego użytkownika. Aby z niej skorzystać, wystarczy zalogować się do aplikacji i wpisać kod promocyjny ZNIZKA15. Rabat naliczy się automatycznie przy pierwszym zamówieniu.

Glovo zapłaciło 35 mln euro za PizzaPortal.pl

Restaurant Partner Polska, właściciel PizzaPortal.pl, został przejęty przez właściciela Glovo za 35 mln euro od AmRestu. W listopadzie Glovo zapowiedziało, że uruchomi w Warszawie swoje drugie europejskie centrum technologiczne, będzie w nim pracować 40 inżynierów oraz 50 ekspertów technologicznych i produktowych.

Nowy właściciel zmienił zarząd Restaurant Partner Polska - miejsce prezesa Piotra Kruszyńskiego (objął tę funkcję jesienią 2018 roku), Adama Sawickiego, Roberta Żuka i Dingemana Heijboera zajęli Oscar Miquel i Arnau Argemi.

W ub.r. PizzaPortal.pl przeprowadził dwie duże promocje we współpracy z producentami napojów: wiosną ruszyła akcja oparta na zniżkach pod nakrętkami Pepsi na zamówienia na platformie, a w lipcu - promocja z 20 proc. rabatu w czwartki na zamówienia zawierające Coca-Colę.

Centrum technologiczne Glovo w Warszawie

Wraz informacją o zamknięciu PizzaPorta.pl Glovo ogłosiło uruchomienie swojego centrum technologicznego w Warszawie. To drugi taki ośrodek firmy, pierwszy działa w jej siedzibie głównej w Barcelonie.

- Polska coraz częściej zostaje dostrzegana na technologicznej mapie Europy, a z pewnością wkrótce też i świata. Wszystko poprzez utalentowane pokolenie, rozwijającą się gospodarkę, ale także otwartość na innowacje. Właśnie dzięki temu Glovo Warsaw Tech Hub rozwija się tak szybko. Jak dotąd zespół zasiliło 30 inżynierów i ekspertów technologicznych. Do końca 2020 roku planujemy zatrudnić kolejne 20 osób - zapowiada Carlos Silván,

Warszawskie centrum Glovo zajmuje się przede wszystkim usprawnieniem procesu uzyskiwania wsparcia przez kurierów, m.in. narzędzi pozwalających rozwiązywać takie problemy jak brakujący produkt, który można zastąpić innym czy nieobecność zamawiającego pod wskazanym adresem.

Odpowiada też za ulepszanie narzędzi do sprawnej komunikacji między działem wsparcia klienta a użytkownikiem (w tym automatyzacją części czynności), projekty z zakresu automatyzacji procesów zarządzania flotą kurierów oraz działania zwiększające zasięg platformy oraz wpływające na pozyskiwanie nowych użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Koniec PizzaPortal.pl, jego oferta dostępna w Glovo

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
KebabPortal
To z rejestracją to jednak mam wrażenie, że trochę zawalili. Na dzień dobry stracili tak naprawdę wszystkich użytkowników i muszą ich pozyskiwać od nowa. Nie wiem, ale jakoś wydaje mi się, że migracja + powiadomienie byłoby sensowniejsze, zachowując bazę. Jakby te 10 lat poszło do kosza.
odpowiedź
User
internauta
Pizza Portal już raz wypiął się na użytkowników, gdy ogłosił korzystanie ze strony bez rejestracji i jednocześnie usunął konta wszystkim, którzy je posiadali, wraz z historią zamówień. Dopiero po jakichś dwóch miesiącach przywrócili całą bazę. Miło wspominam za to Food Panda, które zostało przejęte przez Pizzę Portal. Nie da się ukryć, że nazwa ograniczała znacznie możliwości reklamowe. Już sama kampania "Kebab? Pizza Portal" była dość absurdalna.
odpowiedź
User
wujek
Pizza Portal już raz wypiął się na użytkowników, gdy ogłosił korzystanie ze strony bez rejestracji i jednocześnie usunął konta wszystkim, którzy je posiadali, wraz z historią zamówień. Dopiero po jakichś dwóch miesiącach przywrócili całą bazę. Miło wspominam za to Food Panda, które zostało przejęte przez Pizzę Portal. Nie da się ukryć, że nazwa ograniczała znacznie możliwości reklamowe. Już sama kampania "Kebab? Pizza Portal" była dość absurdalna.


Ten cały biznes jest absurdalny - na wejściu nazwa Pizza Portal była wymyślona tylko po to, aby zaraz zrobić z 4 rundy finansowania na rebranding. Plus denne reklamy w TV + średnia aplikacja, która wygląda jak dodatek a nie core biznesu.
odpowiedź