SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PKO BP wybierze w przetargu swoją wiodącą i wspomagającą agencję reklamową

PKO Bank Polski przygotowuje się do rozpoczęcie przetargu, w którym wybierze wiodącą oraz wspierającą agencję do obsługi reklamowej. Obecnie zajmują się tym DDB & Tribal i Fat Baby.

Przetarg dotyczy wyboru wiodącej agencji reklamowej oraz agencji wspierającej do obsługi banku, spółek grupy kapitałowej PKO BP oraz jego fundacji. Do ich zadań należeć będzie m.in. opracowanie strategii komunikacji dla banku oraz poszczególnych jego produktów i usług, przygotowanie koncepcji kampanii reklamowych, propozycja doboru mediów itp. Spośród nadesłanych zgłoszeń, PKO wybierze kilka propozycji i te agencje zaprosi do przetargu zamkniętego. Kiedy dokona wyboru zwycięzcy - na razie nie podaje. Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 5 lutego br.

Obecnie obsługą reklamową PKO BP zajmują się agencje DDB & Tribal (jako wiodąca agencja ma umowę do października br.) oraz Fat Baby (jako agencja wspierająca ma umowę do kwietnia br.).

Terminu startu przetargu na obecnym etapie nie podano. Na razie PKO BP zaprasza zainteresowane agencje do składania wymaganych dokumentów i ofert.

PKO BP czeka obecnie także na zgłoszenia agencji zainteresowanych udziałem w przetargu na obsługę jego stron internetowych.

Dołącz do dyskusji: PKO BP wybierze w przetargu swoją wiodącą i wspomagającą agencję reklamową

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kriss58
nareszcie, przecież te reklamy w obecnej formie wołają o pomstę, są tak żenujące i po prostu głupie, że aż dziw że to reklamy największego banku w Polsce.
0 0
odpowiedź
User
Polones Coupe
Dobry czas reklamy PKO to był pierwszy rok współpracy z S. Majewskim. Potem coraz bardziej wysilone. Ale nieistotne - liczy się to, że był budżet do zrealizowania :-)
0 0
odpowiedź
User
see & say
DDB na życzenie klienta zbłaźniło się. Po stracie m.in. żywca zrobiliby wszystko. A to Fat Baby to raczej słaba trzecia liga. Nic dziwnego, jest przecież tyle agencji w kraju.
0 0
odpowiedź