SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play pozwala klientom umawiać się w Booksy na wizyty w punktach sprzedaży

Sieć telekomunikacyjna Play testowo udostępniła klientom możliwość umawiania się na wizyty w jej salonach sprzedażowych poprzez aplikację Booksy. Opcja działa na razie w przypadku 31 punktów w największych miastach.

W aplikacji Booksy klienci Play mogą umówić się na wizytę w wybranym salonie sprzedażowym w sprawie m.in. przeniesienia numeru z innej sieci, przedłużenia umowy oraz zakupu nowej usługi.

Funkcjonalność dotyczy 31 salonów w takich miastach jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań czy Gdańsk. Testowanie tej opcji zaplanowano do końca stycznia.

- Play to pierwsza firma z branży telekomunikacyjnej, która umożliwia rezerwację wizyt za pośrednictwem Booksy, usprawniając proces obsługi klienta. Cieszymy się, że tak ważna współpraca rozpoczyna się dokładnie w momencie, kiedy jest ona szczególnie potrzebna. Jesteśmy podekscytowani, że kolejna branża obdarzyła nas swoim zaufaniem i że łącząc siły możemy zapewniać klientom komfort, poczucie bezpieczeństwa i oszczędność czasu - komentuje Łukasz Szymak, country manager Booksy Polska.

Play to kolejna firma w Polsce obsługiwana w takim zakresie przez Booksy. Od drugiej połowy maja w aplikacji można umawiać się na wizyty w oddziałach banku BNP Paribas, a od sierpnia analogiczna usługa dotyczy sklepów komputerowych x-kom.

Booksy mocno ucierpiało wskutek zamknięcia salonów fryzjerskich i kosmetycznych w czasie wiosennego lockdownu. Firma zwolniła wtedy 150 pracowników.

W trzecim kwartale br. Play Communication zanotował 1,8 mld zł przychodów, 1,39 mld zł kosztów operacyjnych i 269,8 mln zł zysku netto. Na koniec września telekom miał 12,9 aktywnych klientów: 9,05 mln abonentów i 3,85 mln użytkowników ofert prepaid. W zeszłym kwartale telekom zyskał 388 klientów prepaidowych przejętej sieci Virgin Mobile Polska.

Dołącz do dyskusji: Play pozwala klientom umawiać się w Booksy na wizyty w punktach sprzedaży

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
maryś
a komu to potrzebne?
0 0
odpowiedź
User
maryś
a komu to potrzebne?
0 0
odpowiedź