SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play wprowadził pierwszą ofertę dla małych firm

Sieć telefonii komórkowej trzeciej generacji Play wprowadziła pierwszą ofertę kierowaną dla małych firm, poinformował Jacek Hensler, dyrektor ds. marketingu spółki P4, która jest operatorem sieci, w czwartek.

"Nasza oferta jest adresowana do małych firm, którym oferujemy w pakiecie do 25 kart SIM" - powiedział Hensler podczas konferencji prasowej. Według niego, dzięki ofercie biznesowej, Play zyska do końca roku kilkadziesiąt tysięcy klientów.

Hensler poinformował, że w ostatni poniedziałek liczba klientów Play przekroczyła 500 tys. Potwierdził prognozę, według której operator na koniec tego roku ma mieć 750 tys. klientów.

Hensler zapowiedział też, że w przyszłym roku Play przygotuje ofertę dla większych firm, a także będzie wprowadzał nowe usługi dla klientów biznesowych.

Szef marketingu P4 zaznaczył jednak, że strategia Play będzie uzgodniona z Netią, która ma w przyszłym roku świadczyć usługi telefonii komórkowej swoim klientom biznesowym pod własną marką.

"Netia będzie świadczyć te usługi w oparciu o infrastrukturę Play" - powiedział Hensler.

W ramach oferty "Play dla firm" obowiązują te same płaskie stawki do sieci własnej oraz pozostałych operatorów. W najwyższym abonamencie minuta rozmowy kosztuje efektywnie 20 gr. netto. Poza tym operator oferuje pakiet dodatkowych darmowych rozmów na rozmowy z telefonami w tej samej firmie. Klienci biznesowi mogą też kupować telefony dostępne w ofercie indywidualnej.

  • Więcej informacji:
  • Play

Dołącz do dyskusji: Play wprowadził pierwszą ofertę dla małych firm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl