SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kulesza, Głowacki i Banasiuk twarzami kampanii „Player się zmienił - nie znasz, to poznaj!” (wideo)

W czwartek, 9 grudnia rozpocznie się nowa kampania serwisu Player.pl, której twarzami zostali Agata Kulesza, Piotr Głowacki i Mateusz Banasiuk. Akcja będzie promowana hasłem „Player się zmienił - nie znasz, to poznaj!”.

Article

Celem kampanii jest zainteresowanie widzów biblioteką tytułów pod marką Player Original.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W pierwszej z trzech odsłon akcji odbiorcy zobaczą gwiazdę „Skazanej” Agatę Kuleszę, a w kolejnych - Piotra Głowackiego, czyli podkomisarza Filipa Zacharę z „Nieobecnych” oraz Mateusza Banasiuka wcielającego się w postać porucznika Tadeusza Mroza w „Pajęczynie”.

Dodatkowo w spotach wchodzących w skład kampanii promocyjnej wystąpili również aktorka z Klubu Komediowego Kinga Kosik-Burzyńska oraz influencerzy. Wśród nich znaleźli się: Kinga Dąbrowska, Adrian Fabian, Aleksandra Chojnacka, Dawid Rakowski, Iga Szamborska, Natalia Maszkowska, Natalia Sisik, Gabi Kowalewska, Seweryn Habdas, Simon Losik i Wanesa Stefaniak.

Kampania pod hasłem „Player się zmienił - nie znasz, to poznaj!” będzie emitowana w sieci, rozgłośniach radiowych oraz na antenach i w mediach społecznościowych TVN Grupa Discovery.

Według badania Mediapanel w październiku br. Player.pl miał 3,99 mln użytkowników. W połowie lutego na platformie wprowadzono w pełni subskrypcyjny model dostępu - pojawił się pakiet za 4 zł miesięcznie, w którym przy treściach emitowane są reklamy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kulesza, Głowacki i Banasiuk twarzami kampanii „Player się zmienił - nie znasz, to poznaj!” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cc
Nic się nie zmienił. Dalej m.in. filmy z podstawowego pakietu tylko z zagłuszającym wszystko lektorem (brak opcji wyboru oryginalnej wersji językowej i napisów). Jakość kanałów na żywo gorsza od tej z kablówki czy satelity. Fatalna aplikacja na AppleTV (m.im. całkowicie nieintuicyjne i niewygodne przewijanie… zamiast wykorzystać natywne opcje API tvOS stworzyli jakiegoś potworka)
odpowiedź
User
Hmm
Mogliby wyrównać poziom głośności reklam, bo każda przerwa reklamowa to ryzyko zawału…
odpowiedź