SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,79 mln widzów SuperHit Festiwal 2022. Hitami kabarety oraz recital Dody

Siódmą edycję Polsat SuperHit Festiwal oglądało średnio 1,79 mln widzów, o 60 tys. mniej niż zeszłoroczną odsłonę widowiska. Polsat w czasie transmisji imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Najwyższą widownię zgromadziły kabarety oraz recital Dody - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Doda, fot. PolsatArticle

SuperHit Festiwal 2022 na antenie Polsatu transmitowany był przez trzy dni - w okresie od 20 do 22 maja. Muzyczna impreza przyciągnęła przed ekrany średnio 1,79 mln widzów, co przełożyło się na 16,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Pierwszy dzień imprezy śledziło 1,20 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 11,53 proc., 12,16 proc. i 12,09 proc. udziału. Tego dnia miał miejsce koncert platynowy oraz jubileusze Lemon i T.Love.

Sobotni festiwal, gdy w Operze Leśnej odbywały się m.in. radiowy hit roku oraz 20-lecie Dody, oglądało średnio 1,84 mln widzów przy udziałach na poziomie 15,72 proc., 17,47 proc. i 17,33 proc.

Spośród wszystkich pojedynczych koncertów muzycznych zdecydowanie najwyższe wyniki zanotował recital Dody. Widowisko śledziło średnio 2,09 mln osób (odpowiednio 18,65 proc., 20,45 proc. i 19,96 proc. udziału).

Spośród poszczególnych dni tradycyjnie największą popularnością cieszyły się niedzielne kabarety. Transmisja tych występów zgromadziła 2,32 mln widzów (20,25 proc., 19,72 proc. i 21,09 proc.).

Festiwal dotarł do ponad 11 mln widzów

Przynajmniej przez jedną minutę relacje z Polsat SuperHit Festiwal 2022 na antenie stacji obejrzało 11,02 mln widzów.

SuperHit Festiwal 2022 miał o 60 tys. widzów mniej niż szósta edycja muzycznego wydarzenia, którą rok temu (tj. w okresie od 25 do 26 czerwca ub.r.) śledziło średnio 1,85 mln osób, a jej udział w rynku wynosił 17,95 proc. w 4+, 17,79 proc. w 16-49 i 17,70 proc. w 16-59.

Polsat znokautował konkurencję

Polsat w czasie transmisji z festiwalu był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 8,80 proc. zajęła TVP1, trzecia była TVP2 (5,65 proc.), a czwarty - TVN (5,30 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat Polsat też był zdecydowanym liderem.

Polsat SuperHit Festiwal w 2015 roku zastąpił organizowany przez 12 lat Sopot TOPtrendy Festiwal. Władze stacji uznały, że formuła imprezy powinna obejmować nie tylko sprzedaż płyt, ale i częstotliwość odtwarzania utworów w radio. Ostatnią edycję Sopot TOPtrendy Festiwalu (odbył się on w 2014 roku) śledziło średnio w Polsacie 2,62 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 21,76  proc. i 24,36 proc.

Partnerami Polsat SuperHit Festiwal 2022 byli: Miasto Sopot, Bałtycka Agencja Artystyczna BART, Opera Leśna, Albert Production i Związek Producentów Audio-Video. Partnerem flotowym była Grupa Zdunek, a patronami medialnymi - Interia, Radio ZET i TikTok.

W przyszłym roku kolejna edycja Polsat SuperHit Festiwal

Telewizja Polsat w przyszłym roku zorganizuje kolejną edycję Polsat SuperHit Festiwal. Właśnie przedłużono umowę z miastem Sopot na kolejne pięć lat.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,79 mln widzów SuperHit Festiwal 2022. Hitami kabarety oraz recital Dody

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl