SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 1/3 rozrywki konsumowana na pecetach

Około 36 procent rozrywkowych treści jest obecnie konsumowanychpoprzez komputery.

Z badania przeprowadzonego przez firmę Netpop Research wynika,że osoby w wieku od 13 do 34 lat posiadające szerokopasmowy dostępdo sieci spędzają więcej czasu przy komputerze niż oglądając hitowefilmy, czytając powieści czy czasopisma - informuje serwisMarketing Charts.

W przeciągu typowego miesiąca treści konsumowane na komputerachodpowiedzialne są za 30 procent całego czasu przeznaczanego nasłuchanie treści dźwiękowych (muzyka, podcasty, audiobooki), 48procent czasu przeznaczanego na oglądanie treści wideo (programytelewizyjne, filmy, krótkie klipy) oraz 37 procent czasuprzeznaczanego na czytanie drukowanych treści (prasa codzienna,czasopisma, książki).

Z badania Netpop wynika też, że 60 procent osób w wieku od 13 do34 lat regularnie angażuje się przynajmniej w jedną formę tzw.'communitainment' czyli czynności wspierających treści rozrywkowe wsieci. Poświęcają oni średnio 78 minut dziennie np. na umieszczaniekomentarzy na temat ulubionych programów telewizyjnych czypolecanie znajomym nowej płyty.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Ponad 1/3 rozrywki konsumowana na pecetach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl