SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prawie 40 procent japońskich internautów odwiedza serwisy muzyczne

W sierpniu bieżącego roku prawie 40 procent użytkowników internetu z Japonii odwiedziło w sieci muzyczne serwisy.

W porównaniu z innymi krajami Japonia ma też najwyższy wskaźnik penetracji użytkowników korzystających z należącego do Apple serwisu iTunes - wynika z danych firmy badawczej comScore.

Spośród muzycznych serwisów największą popularnością wśród japońskich internautów cieszył się w sierpniu Yahoo! Music z liczbą 7,34 miliona unikalnych odwiedzających. Na następnych miejscach znalazły się: Sony Connect (2,92 miliona unikalnych odwiedzających), Sony BMG Music Entertainment (2,67 mln), UTAMAP.COM (2,34 mln), Goo Music (1,47 mln), UTA-NET.COM (1,39 mln), MORA.JP (1,39 mln), MORAWIN.JP (1,38 mln), AOL Music (1,24 mln) oraz NEOWING.CO.JP (1,23 mln).

W przypadku serwisów umożliwiających pobieranie muzyki liderem były wspomniane MORA.JP i MORAWIN.JP, przed MUSICO.JP (1,06 mln), ONGEN.NET (320 tys.), MUZIE.CO.JP (187 tys.) oraz Napsterem (171 tys.).

Z danych comScore wynika również, że w Japonii sporą popularnością cieszy się aplikacja iTunes firmy Apple. W sierpniu miała ona 13,6 miliona użytkowników, stanowiących prawie 1/4 (23,7 procenta) całej japońskiej populacji online. To najwyższy wskaźnik penetracji spośród pięciu badanych przez firmę krajów (w Wielkiej Brytanii wyniósł on 23,4 procenta, w USA 19,6 procenta, we Francji 12,4 procenta, a w Niemczech 10,7 procenta) i ponad dwa razy wyższy niż globalna średnia (11,2 procenta).

Dołącz do dyskusji: Prawie 40 procent japońskich internautów odwiedza serwisy muzyczne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl