SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Procter & Gamble nagradza

Firma Procter & Gamble nagrodziła najlepszych absolwentów 7 uczelni wyższych w Polsce

Firma Procter & Gamble, ogłosiła w piątek wyniki VIII edycji Konkursu P&G dla Najlepszych Absolwentów Uczelni Wyższych. Jury składające się z przedstawicieli uczelni oraz P&G Polska, przyznało siedmiu wybitnym absolwentom nagrody w wysokości 10,000 złotych każda.

Celem konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie wyróżniających się absolwentów uczelni wyższych, którzy wykazali się bardzo dobrymi wynikami w nauce w czasie trwania studiów, napisali bardzo dobrą pracę magisterską oraz wyróżniają się zdolnościami przywódczymi, umiejętnością pracy w grupie
i zdolnościami efektywnego komunikowania się. W tym roku w konkursie mogli wziąć udział studenci wszystkich wydziałów niezależnie od specjalizacji, następujących uczelni: Politechniki Warszawskiej, Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Gdańskiego, Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Wrocławskiego.  

Za najlepszych absolwentów w Polsce Jury uznało:
1.  Pana Krzysztofa Rządcę z Politechniki Warszawskiej
2.  Pana Piotra Sochockiego ze Szkoły Głównej Handlowej
3.  Panią Maję Maciejewską z Uniwersytetu Gdańskiego
4.  Pana Tomasza Sawoszczuka z Uniwersytetu Jagiellońskiego
5.  Panią Magdalenę Widerak z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza
6.  Panią Renatę Mieńkowską z Uniwersytetu Warszawskiego
7.  Pana Rafała Nowaka z Uniwersytetu Wrocławskiego

"Procter & Gamble była jedną z pierwszych firm, które zaangażowały się we wspieranie szkolnictwa akademickiego na świecie, fundując między innymi stypendia dla studentów, nagrody dla wybitnych dyplomantów i doktorantów. Począwszy od roku akademickiego 1996/97 ufundowaliśmy również
w Polsce nagrodę dla najlepszych absolwentów 7 wybranych uczelni." - powiedział Jacek Dzierwa Dyrektor Generalny Procter & Gamble Operations Polska, przewodniczący jury Konkursu. "Zachęcenie młodych ludzi do inwestowania w siebie, edukacja i nagradzanie liderów kształconych przez polskie uczelnie, służy budowie silnego zaplecza intelektualnego nie tylko naszej firmy, ale
i Polski. Zdolności ludzkie, rozwinięte usilną pracą to dzisiaj najcenniejszy kapitał." - dodał. 
Firma P&G jest od lat uznawana za eksperta w dziedzinie nowoczesnych technik zarządzania. Założeniem firmy jest jej budowanie od wewnątrz. Oznacza to, że firma zatrudnia młodych ludzi na stanowiska podstawowe, a następnie inwestuje w ich rozwój, gdyż to właśnie oni będą w przyszłości zajmowali stanowiska kierownicze w Procter & Gamble w Polsce i na świecie. "To co zdecydowanie wyróżnia nas spośród innych firm, to nasza filozofia budowania firmy od wewnątrz" - powiedział Tim Massa, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich firmy Procter & Gamble. "Już na samym początku staramy się zatrudniać najlepszych z najlepszych. Proces rekrutacji ma kluczowe znaczenie dla naszej firmy, bowiem jej przyszłość zależy przecież od ludzi, których co roku zatrudniamy. W każdym procesie rekrutacyjnym wybieramy przyszłych liderów biznesu, a może nawet przyszłego prezesa." - dodał Tim Massa. Przy wyborze danej osoby ogromne znaczenie ma nie tylko jej doświadczenie, ale
i potencjał, z którego będzie korzystać w pracy. Podjąwszy decyzję o zatrudnieniu wybranych osób, P&G koncentruje się na zapewnieniu im właściwego programu szkoleń. Firma chce bowiem zaoferować swoim pracownikom jak najlepsze warunki rozwoju, aby mogli w pełni wykorzystać tkwiący w nich potencjał. Niewątpliwie sprzyja temu praca na właściwym stanowisku, we właściwym czasie oraz możliwość rozwoju i osiągnięcia sukcesu zawodowego w Procter & Gamble".

Konkurs o nagrodę Procter & Gamble przebiegał trójetapowo:
ETAP 1: Eliminacje Wydziałowe, podczas których komisje wydziałowe wybrały najlepszego absolwenta spośród zgłoszonych kandydatów.
ETAP 2: Eliminacje Uczelniane, podczas których kandydaci z danej uczelni prezentowali swoje prace przed komisjami powołanymi przez rektorów.
ETAP 3: Finały Konkursu, w którym jury, składające się z profesorów desygnowanych przez uczelnie biorące udział w konkursie, obradujące pod przewodnictwem Dyrektora Generalnego Procter
& Gamble w Polsce, Jacka Dzierwy po wysłuchaniu 10 minutowej prezentacji pracy dyplomowej oraz prezentacji osiągnięć wybrało 7 laureatów konkursu, po jednym z każdej uczelni (obrady miały miejsce 23 września br.).

Firma Procter & Gamble od lat aktywnie angażuje się w życie i edukację młodych ludzi poprzez programy nagradzania najlepszych absolwentów, szkolenia i praktyki dla studentów. Co roku w Polsce organizowane są programy Case Studies dla ok. 1000 studentów oraz praktyki letnie. Dzięki temu młodzi ludzie mają szansę skonfrontować swoją wiedzę teoretyczną i nabyte podczas studiów umiejętności z wymaganiami i specyfiką pracy w międzynarodowym koncernie i w realnym środowisku biznesowym.

Dołącz do dyskusji: Procter & Gamble nagradza

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://nastassjariley.com/page4.html
Environmental groups released on June five immediately after the second investigation report, referred to as the customer, "wrote a letter for the well-known IT brands", there have already been more than 260 Chinese consumers to Apple, IBM and three other IT brands towards the letter, expressing IT merchandise of heavy metal emissions concerns.
odpowiedź
User
http://filmyporno24.com/user/carpinteyrodzy/
A specialist sales rep can capture 50% in the lead reactions and working with them as sales. In instances like this, 14 much more revenue producing leads could mean seven far more lucrative small business dealings. The added replies alone compensate lead acquisition costs. .Plus extra sales reap long-term benefits. Placing action verbs for your sales piece bears record breaking benefits. Hence, gets worse new product sales towards the peak level.
odpowiedź