SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Producenci komórek zwiększają nakłady na reklamę

Firmy produkujące telefony komórkowe, w tym Nokia i Sony Ericsson, znacząca zwiększają swoje wydatki marketingowe.

Przyczyną wzrostu nakładów jest próba zrekompensowania rozszerzenia przez operatorów z 12 do 18 miesięcy długości umów abonenckich w związku z kryzysem kredytowym - informuje serwis Brand Republic.

Według firmy badawczej Nielsen Media Research, Sony Ericsson zwiększył swoje wydatki marketingowe o ponad 40 procent, Nokia o 25 procent, a Motorola o blisko 10 procent. Z kolei premiera nowego modelu iPhone'a firmy Apple przyniosła na rynek blisko 8 milionów funtów promocyjnych wydatków.

Z danych Nielsena wynika również, że na przełomie 2007 i 2008 roku Nokia wydała na reklamę 16,55 miliona funtów, Sony Ericsson 14 mln, Samsung 9,63 mln, Apple 7,83 mln, a Motorola 7,75 mln.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Producenci komórek zwiększają nakłady na reklamę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl