SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Producent Cisowianki z kampanią o regionie Nałęczowa

Nałęczów Zdrój, producent wody mineralnej Cisowianka i Cisowianka Perlage, uruchamia ogólnopolską kampanię reklamową, w której podkreśla, jak ważna jest dla niego historia regionu, z którego pochodzi.

W kreacji wykorzystane zostały akwarele autorstwa Michała Zaborowskiego, które przenoszą nas do uzdrowiska Nałęczów w jego najlepszym okresie oraz do Pałacu Małachowskich. Wszystko to przy dźwiękach muzyki z filmu „Rodzina Połanieckich” Wojciecha Kilara w wykonaniu Grzegorza Niemczuka. Nie jest to przypadkowy wybór. Henryk Sienkiewicz tworzył historię rodziny Stanisława Połanieckiego właśnie w Nałęczowie.

Nałęczów Zdrój z nową kampanią

- Jako jedno z największych polskich przedsiębiorstw w regionie stale się rozwijamy, planując kolejne inwestycje, ale w tym wszystkim nie zapominamy o tym co najważniejsze – dziedzictwie historycznym i kulturowym naszego regionu. W naszej ostatniej kampanii reklamowej nawiązujemy do najważniejszych dla nas wartości takich jak tradycja, rodzina i znaczenie historyczne Nałęczowa jako uzdrowiska - wyjaśnia Dorota Weka, dyrektor kreatywna z Nałęczów Zdrój.

Nowe spoty reklamowe można oglądać do końca kwietnia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Kampania ma również odsłonę w prasie oraz na kilku tysiącach nośników outdoorowych w całej Polsce. W maju kampania będzie realizowana w wybranych sieciach handlowych.

Kreacja i produkcja spotu powstały w wewnętrznym studiu graficznym spółki Nałęczów Zdrój. Zakup mediów również zrealizowany został bezpośrednio przez dział marketingu i PR spółki.

Dołącz do dyskusji: Producent Cisowianki z kampanią o regionie Nałęczowa

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jadzia
Reklama najpiekniejsza jaka widzialam, o ile reklamy sa piekne bo nie sa hipnotyzuje mnie, porusza cos w sercu jakis smutek tesknote zeby sie gdzies wyrwac poza mury tego swiata. Glos lektora moglby mowic i mowic a ja chce go sluchac bez przerwy ja osobiscie dziekuje za te reklame :)
0 0
odpowiedź
User
DrVictór
Prosta stylistyka w stylu lat 90. - rysunki, wstawki lektorskie, tekst nieskomplikowany, wszystko fajne.
0 0
odpowiedź