SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Programy lojalnościowe nie zachęcają prawie połowy Polaków

Prawie połowa Polaków twierdzi, że nic nie jest w stanie zachęcić ich do brania udziału w konsumenckich programach lojalnościowych – wynika z badania PBS DGA.

Do najpopularniejszych sposobów sprawiających, że Polacy chętniej angażowaliby się w programy lojalnościowe, należą możliwość wymiany zebranych punktów na pieniądze (21 proc.), otrzymanie natychmiastowego rabatu (18 proc.) lub nagrody rzeczowej (16 proc.).

Badanie wykazało także, że im starsza grupa docelowa tym trudniej ją przekonać do udziału w programie lojalnościowym..

Zestawienie rodzajów programów lojalnościowych z wiekiem respondentów pokazuje, że każda grupa wiekowa badanych Polaków cechuje się charakterystyczną kombinacją odbioru programów lojalnościowych. Najbardziej zainteresowani uczestnictwem w programach lojalnościowych są osoby z grup wiekowych 18-24 i 25-39 lat. Najmłodsi badani wybierają nagrody rzeczowe. Wkroczenie w dorosłość oznacza chęć otrzymywania głównie korzyści związanych z zakupami (pieniądze na kolejne zakupy) i natychmiastowej zniżki. Po przekroczeniu 18. roku życia pieniądze na kolejne zakupy lubią już wszystkie kolejne grupy wiekowe.

Badanie zostało przeprowadzone przez PBS DGA na zlecenie On Board PR ECCO Network pod koniec lutego br., na reprezentatywnej, losowej próbie n=1078 Polaków w wieku 15 lat i więcej.

Dołącz do dyskusji: Programy lojalnościowe nie zachęcają prawie połowy Polaków

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kojiki
Trudno jest oczekiwać, że klienci w zalewie programów lojalnościowych złapią się na standardowy program lojalnościowy czy program motywacyjny z mało atrakcyjnymi nagrodami czy nierealnymi progami punktowymi i będą wiernie wspierać markę do końca życia. Przykłady skutecznych programów lojalnościowych http://www.programylojalnosciowe.com.pl
0 0
odpowiedź
User
Piotr
A ta jest łatwa do wypełnienia: http://kmtest.pollub.pl/index.php/482815/lang-pl
0 0
odpowiedź
User
Beti
mój program oddaje kasę http://tnij.org/q4qaz8n
0 0
odpowiedź