SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Promarket Group chce wejść na polski rynek

Jedna z największych niezależnych agencji szuka Partnera w Polsce

Ariel Blidshtien menedżer  PROMARKET Group rozpoczął poszukiwania partnera z którym Promarket wejdzie na polski rynek marketingowy - poinformowała firma w komunikacie prasowym.
 
Promarket Group jest największą agencją marketingową w Izraelu. "Doświadczenie, które sprzedaje" -jest ich mottem i strategią pozycjonowania. Promarket otrzymała liczne międzynarodowe nagrody, między innymi Globe Awards.

Promarket obsługuje liczne międzynarodowe korporacje takie jak m.in. Procter & Gamble, Coca Cola, Mazda i wiele z największych izraelskich firm (Elite, Eden, bankowość, operatorów sieci komórkowych i inne).
 
- Polska nie przypadkiem została wybrana jako pierwszy cel ekspansji grupy Promarket w Europie. Najbardziej obiecujący spośród nowych członków Unii nie zauważył jeszcze wielu zupełnie nowych trendów, które dominują w światowych tendencjach i sposobie myślenia o wspieraniu sprzedaży, budowaniu lojalności wobec marki czy jej promowaniu. Według prognoz własnych wydatki na BTL będą w Polsce dynamicznie rosły (na niekorzyść coraz mniej skutecznej reklamy ATL). W ten trend wpisać ma się nowa agencja, dysponująca zupełnie nową jakością usług, zweryfikowanymi w praktyce pomysłami i doświadczeniem mierzonym efektywnością.
Pojawienie się w Polsce nowego gracza, dysponującego takimi możliwościami z pewnością zrewolucjonizuje myślenie o skutecznym marketingu spowoduje zmianę układu sił na wschodzącym rynku marketingu bezpośredniego.
 Poszukiwania odpowiedniego partnera w Polsce trwają już od kilku miesięcy. Ariel Blidsthien spotkał się już ponad 60 agencjami i liderami opinii. Idealny partner to doświadczona, niezależna agencja BTL wyróżniająca się na rynku pod każdym względem - jakości kreacji, opinii Klientów, posiadanej wiedzy,
a przede wszystkim - dobrego zespołu i potencjału, który pozwoli zrealizować cel nr 1 nowego gracza. A jest nim wejście do pierwszej trójki firm BTL w ciągu pierwszych 3 lat, po to, by po kolejnych 2 latach znaleźć się na miejscu lidera - czytamy w komunikacie prasowym.

Dołącz do dyskusji: Promarket Group chce wejść na polski rynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl