SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Promocje i szeroki wybór skłaniają Polaków do korzystania z księgarni internetowych

Co drugi Polak wybiera zakupy w księgarniach internetowych ze względu na częste promocje oraz szeroki wybór tytułów - wynika z badań ARC Rynek i Opinia na zlecenie Virtualo, dystrybutora e-książek i właściciela e-księgarni.

Głównymi powodami korzystania z księgarni internetowych jest duży wybór tytułów i częste promocje. Dla 27 proc. istotne znaczenie ma sprawna obsługa, klienci zwracają także uwagę na aspekty techniczne - krótki czas ładowania strony, intuicyjna wyszukiwarka oraz automatyczna wysyłka plików na czytnik.

Klienci korzystający z e-księgarni są w większości zadowoleni z ich funkcjonowania oraz jakości obsługi. Ponad 70 proc. z zapytanych respondentów nie widzi obszarów wymagających poprawy w księgarniach internetowych, 13 proc. zwraca uwagę, iż przydałoby się obniżenie cen, jeszcze więcej promocji – 3 proc. wskazań oraz jeszcze większy wybór ebooków – 2 proc. wskazań. Ważnym atutem e-księgarni według 12 proc. respondentów jest czytelna, mobilna wersja strony.

Badanie „Zwyczaje Polaków związane z użytkowaniem ebooków i audiobooków”, zostało zrealizowane metodą CAWI na próbie 1107 respondentów na zlecenie Virtualo przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.

Dołącz do dyskusji: Promocje i szeroki wybór skłaniają Polaków do korzystania z księgarni internetowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
uber
Ameryki nie odkryli. W Livro nie ma czegoś takiego, że chcę kupić jakąś książkę, a oni jej nie mają. No i druga sprawa - w sieci najtaniej. Spotykałam się już z takimi sytuacjami, że książka stacjonarnie potrafiła kosztować ponad 2 razy więcej niż na Livro. Akurat u nas często się te książki zamawia i cena jest istotna. Prezenty książkowe też robimy - i ostatecznie robi się tego dosyć dużo.
0 0
odpowiedź