SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama Amazona najpopularniejsza na YouTube w 2018 roku

"Alexa traci głos" Amazona był najpopularniejszą reklamą w serwisie YouTube w mijającym roku. Klip przygotowano na tegoroczny finał Super Bowl.

Zestawienie YouTube'a obejmuje wszystkie wyświetlania danej reklamy w serwisie, zarówno organiczne, jak i bezpłatne. W rankingu nie brano pod uwagę trailerów filmów, serii czy gier wideo.

Liderem rankingu była reklama Amazona, przygotowana na finał Super Bowl. Wystąpił w niej sam założyciel platformy, Jeff Bezos. Obok nieg pojawiają się raperka Cardi B, kuchach i osobowość telewizyjna Gordon Ramsay aktorka Rebel Wilson i aktor Anthony Hopkins.

TOP 10 najchętniej oglądanych globalnie reklam na YouTube

1. “Alexa Loses Her Voice,” Amazon
Liczba wyświetleń: 50,1 mln
Kreacja: Lucky Generals & D1
Budżet mediowy: Initiative

2. “Open the World of Music. It’s All Here,” YouTube Music
Liczba wyświetleń: 39,5 mln
Kreacja: Industry PDX
Budżet mediowy: Essence & PHD

3. “Real Support Makes Real Hero,” Oppo F7
Liczba wyświetleń:31,7 mln
Kreacja: Oppo Inhouse Creative team
Budżet mediowy: OPPO

4. “Dream Crazy,” Nike
Liczba wyświetleń:27,3 mln
Kreacja: Wieden & Kennedy
Budżet mediowy: SapientRazorfish

5. “Safety Video With the Lego Movie Characters,” Turkish Airlines
Liczba wyświetleń: 25,3 mln
Kreacja: Warner Bros
Budżet mediowy: People Initiative

6. “Who Wouldn’t,” Groupon
Liczba wyświetleń: 21,5 mln
Kreacja: O'Keefe Reinhard & Paul

7. “Moving On,” Samsung Galaxy
Liczba wyświetleń: 17,4 mln
Kreacja: Wieden+Kennedy
Budżet mediowy: Starcom

8. “Welcome Home,” Apple HomePod
Liczba wyświetleń:16,3 mln
Kreacja: TBWAMedia Arts Lab

9. “Heart of a Lio,” Gatorade
Liczba wyświetleń: 13,7 mln
Kreacja: TBWACHIATDAY Los Angeles
Budżet mediowy: OMD & Resolution Media

10. “Rescue Blue the Dinosaur,” Lego Jurassic World
Liczba wyświetleń: 10,8 mln
Kreacja: Advance
Budżet mediowy: Initiative

Dołącz do dyskusji: Reklama Amazona najpopularniejsza na YouTube w 2018 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl