SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowy zysk sieci Alma Market

Spółka Alma Market, właściciel sieci delikatesów, miała 9,19 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2010 roku wobec 59,05 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 26,50 mln zł wobec 49,49 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody wyniosły 1245,07 mln zł wobec 1010,88 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym, w 2010 roku spółka miała 3,13 mln zł zysku netto wobec 49,92 mln zł straty rok wcześniej.
 

WYBRANE DANE FINANSOWE w tys. w tys. EUR
2010 2009 2010 2009
I. Przychody netto ze sprzedaży produktów 62341 41931 15568 9660
II. Zysk (strata) z działalności operacyjnej 1058 299 264 69
III. Zysk (strata) brutto 1153 943 288 217
IV. Zysk (strata) netto 826 461 206 106
V. Środki pieniężne netto z działalności operacyjnej -4704 2453 -1175 565
VI. Środki pieniężne netto z działalności inwestycyjnej -1789 6374 -447 1468
VII. Środki pieniężne netto z działalności finansowej -568 -107 -142 -25
VIII. Środki pieniężne netto, razem -7061 8720 -1763 2009
IX. Aktywa razem 48649 43488 12284 10586
X. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 16440 12590 4151 3065
XI. Zobowiązania długoterminowe 2491 878 629 214
XII. Zobowiązania krótkoterminowe 13950 11712 3522 2851
XIII. Kapitał własny 32209 30898 8133 7521
XIV. Wyemitowany kapitał akcyjny 728 728 184 177
XV. Liczba akcji 7284500 7284500 7284500 7284500
XVI. Zysk (strata) na jedną akcję zwykłą (w zł/EUR) 0,11 0,06 0,03 0,01
VII. Rozwodniony zysk (strata) na jedną akcję zwykłą (w zł/EUR) 0,11 0,06 0,03 0,01
VIII. Wartość księgowa na jedną akcję (w zł/EUR) 4,42 4,24 1,12 1,03
IX. Rozwodniona wartość księgowa na jedną akcję (w zł/EUR) 4,42 4,24 1,12 1,03
X. Zadeklarowana lub wypłacona dywidenda na jedną akcję (w zł/EUR) 0 0 0 0

Dołącz do dyskusji: Rekordowy zysk sieci Alma Market

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl