SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Relaks jak się patrzy!” reklamuje platformę „n” (wideo)

W telewizji, radiu i internecie rusza kampania reklamowa jesiennej promocji platformy „n”. Akcję pod hasłem „Relaks jak się patrzy!” przygotowały firmy PZL, Next i Starcom.

Startująca właśnie kampania reklamowa platformy cyfrowej „n” informuje o jej jesiennej promocji. W ramach tej oferty nowi abonenci za pakiet zawierający 74 kanały w języku polskim, w tym 13 w jakości HD, płacą 54 zł miesięcznie, a dekoder HD otrzymują za darmo. Przekaz reklamowy jest oparty na haśle „Relaks jak się patrzy!” podkreślającym atrakcyjność programów i kanałów dostępnych na platformie „n”. Jednocześnie kampania ma na celu ocieplenie wizerunku „n”.



Akcja obejmuje telewizję (m.in. kanały grup TVN, Discovery, MTV i TVP, AXN, 4FunTV, Ale Kino, Kino Polska), radio (RMF FM, RMF Maxxx, Radio ZET, Radio Złote Przeboje, Polskie Radio Trójka, Polskie Radio Euro, Radio Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Radio VOX FM) oraz internet (Onet.pl, Interia.pl, Wirtualnemedia.pl).

Kreację kampanii przygotowały agencje PZL (telewizja i radio) oraz Next (internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Relaks jak się patrzy!” reklamuje platformę „n” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl