SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Renault uruchamia kanał telewizyjny

Firma Renault uruchomiła w internecie swój pierwszy dedykowany kanał telewizyjny.

Głównym celem Renault TV (www.renault.tv) jest wykorzystanie obecnej działalności firmy, m.in. współpracy z Fashion Week i Formułą 1, a także jej 110-letniej historii, do dostarczenia rozrywki i informacji potencjalnym klientom.

"Wkraczamy w erę, w której media się zmieniają. Sposób w jaki ludzie konsumują media jest obecnie bardzo różny niż to miało kiedyś miejsce" - tłumaczy decyzję o stworzeniu usługi Stephen Norman, dyrektor ds. marketingu w Renault.

Renault TV obejmuje pięć kanałów - Live, Entertainment, Autotainment, Infotainment i Motorsports. Specjalnie na ich potrzeby serię dodatkowych krótkich filmów przygotował dom produkcji telewizyjnej RDF w Londynie.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Renault uruchamia kanał telewizyjny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl