Renault uruchamia kanał telewizyjny
Firma Renault uruchomiła w internecie swój pierwszy dedykowany kanał telewizyjny.
Głównym celem Renault TV (www.renault.tv) jest wykorzystanie obecnej działalności firmy, m.in. współpracy z Fashion Week i Formułą 1, a także jej 110-letniej historii, do dostarczenia rozrywki i informacji potencjalnym klientom.
"Wkraczamy w erę, w której media się zmieniają. Sposób w jaki ludzie konsumują media jest obecnie bardzo różny niż to miało kiedyś miejsce" - tłumaczy decyzję o stworzeniu usługi Stephen Norman, dyrektor ds. marketingu w Renault.
Renault TV obejmuje pięć kanałów - Live, Entertainment, Autotainment, Infotainment i Motorsports. Specjalnie na ich potrzeby serię dodatkowych krótkich filmów przygotował dom produkcji telewizyjnej RDF w Londynie.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Renault uruchamia kanał telewizyjny