SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza kampania reklamowa piwa Frater

Browar Belgia rozpoczyna kampanię reklamową Fratera, pierwszego piwa klasztornego w Polsce

26 kwietnia rusza kampania reklamowa piwa Frater. Hasło brzmi "Radość smaku, spokój ducha". Reklamy będą emitowane w stacjach telewizyjnych oraz prezentowane na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Celem kampanii reklamowej piwa Frater jest pokazanie konsumentom, że nowy produkt nie jest zwykłym piwem. Receptura Fratera, który został wprowadzony na rynek pod koniec marca, pochodzi z podbeskidzkiego Opactwa oo. Cystersów w Szczyrzycu, gdzie warzono piwo przez ponad 350 lat. Pojawienie się piwa Frater to powrót do najlepszych polskich tradycji piwnych.

- Chcieliśmy stworzyć unikalną atmosferę, inną od tej, która dotychczas panowała w reklamach pokazywanych w polskiej telewizji - mówi Dirk Aarts, Dyrektor ds. marketingu w Browarze Belgia. - Z drugiej strony pozycjonujemy Fratera w głównym segmencie, dlatego aby nie dezorientować konsumentów, film zawiera także typowe dla piwa motywy. Interesująca jest mocna, dynamiczna muzyka, która dopełnia wyjątkową atmosferę. Wszystko razem sprawia, że spot jest intrygujący, tak jak piwo i jego historia.

Reklamy będą emitowane w następujących stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN7 i TV4 oraz ukażą się na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania potrwa do końca roku w dwóch etapach: od wiosny do lata i od końca lata do końca roku. Zaplanowana została strategia on-off - reklama będzie obecna w mediach przez trzy tygodnie, potem nastąpią dwa tygodnie przerwy, a po nich kolejne pojawienie się w mediach na trzy tygodnie. Od kwietnia trwa także kampania w prasie branżowej, obejmuje tytuły "Detal Dzisiaj", "Supermarket News", "Handel" i "Poradnik Handlowca".

Strategię i kreację przygotowała agencja Gruppa66/Ogilvy, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaEdge:cia, a produkcję zrealizowała firma Opus Film. Film wyreżyserował Francuz Eric Barbier. Budżet reklamowy wyniósł 8 milionów złotych.

Dołącz do dyskusji: Rusza kampania reklamowa piwa Frater

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl