SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszył przetarg na strategię marki Radom

Władze Radomia szukają firmy, która opracuje projekt i strategię marki tego miasta na podstawie badań przeprowadzonych wcześniej wśród jego mieszkańców. W przetargu mogą brać udział agencje, które zrealizowały ostatnio co najmniej dwa takie przedsięwzięcia.

Ogłoszony przez władze Radomia przetarg dotyczy przeprowadzenia kompleksowych badań wizerunku tego miasta wśród jego mieszkańców oraz opracowania na tej podstawie koncepcji, wizualizacji i strategii marki Radom. O zrealizowanie projektu z maksymalnym budżetem w wysokości 260 tys. euro mogą ubiegać się firmy, które w ciągu ostatnich trzech lat przeprowadziły co najmniej dwa podobne przedsięwzięcia o wartości minimum 100 tys. zł. Władze Radomia wśród ofert złożonych do 16 lutego wybiorą najlepszą w ciągu dwóch miesięcy.

Zwycięska firma będzie miała 120 dni na opracowanie marki tego miasta, której prezentacja planowana jest na drugą połowę bieżącego roku.

  • Więcej informacji:
  • Radom

Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg na strategię marki Radom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl