SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Santo z globalnym budżetem reklamowym marki Diesel

Włoska marka odzieżowa Diesel zatrudniła agencję Santo do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego.

W finałowej fazie przetargu Santo pokonała agencję Saatchi & Saatchi. Postępowanie zostało uruchomione w czerwcu tego roku, po tym jak z obsługi budżetu zrezygnowała agencja Anomaly (więcej na ten temat).

Pierwsza przygotowana przez Santo globalna kampania reklamowa ma promować trampki marki Diesel. Akcja ma być prowadzona pod hasłem 'Not made for running. Great for kicking asses.'.

Dołącz do dyskusji: Santo z globalnym budżetem reklamowym marki Diesel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl