SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

SC Johnson dzieli budżety między WPP i Omnicom

Firma SC Johnson podzieliła globalne obowiązki w zakresie kreacji reklam oraz planowania i zakupu mediów pomiędzy agencje należące do holdingów WPP i Omnicom.

Za kreację działań reklamowych dla producenta środków czystości i chemii gospodarczej będą odpowiedzialne agencje BBDO (Omnicom) i Ogilvy & Mather (WPP), a za budżet medialny - OMG (Omniocom) i Group M (WPP).

Do tej pory za reklamowy budżet SC Johnson odpowiadała agencja Draftfcb, a za planowanie i zakup mediów - domy mediowe UM i Initiative (oba - Interpublic).

Dołącz do dyskusji: SC Johnson dzieli budżety między WPP i Omnicom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl