SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jedenaście nowych osób w Sigma Bis

Do zespołu agencji mediowej Sigma Bis, należącej do PKN Orlen i PZU dołączyło  jedenaście osób - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wzmocniły kilka działów, m.in. data czy do obsługi social media.

Pracę w Sigma Bis rozpoczęło właśnie jedenaście osób, zasilając różne zespoły w strukturze agencji.

Są to: Justyna Bzdak - specjalistka ds. social media, Daniel Rudnicki - data analyst (ostatnio Mindshare), Marcin Wiśniewski - junior programmatic specialist, Patrycja Kurek - graphic specialist designer (ostatnio Akademia Sztuki Wojennej), Patrycja Łojewska - asystentka PPC, Sylwia Kubecka - senior media planner (ostatnio Mindshare), Angelika Rękawek - młodsza specjalistka ds. rozliczeń, Patrycja Majsik - senior media manager (ostatnio McCann Poland), Małgorzata Ruszczyńska - młodsza specjalista ds rozliczeń (ostatnio Witchen), Wiktorka Szperkowska - asystentka ds. administracyjnych, Tomasz Liwacz - senior PPC specialist.

W ostatnim czasie Sigma Bis wygrała przetargi m.in. kancelarii premiera na obsługę jej kampanii w prasie, przetarg Centrum Nauki Kopernik na obsługę mediową. Umowę z tą agencją przedłużyła ostatnio Telewizja Polska, dla której Sigma Bis planuje i kupuje media.

 

Dołącz do dyskusji: Jedenaście nowych osób w Sigma Bis

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Haerowiec
Rozumiem, że wszyscy na roczny kontrakt? Bo po wyborach SB idzie do zaorania.
odpowiedź
User
OG
Haerowiec - niekoniecznie, nawet jak wygra inna siła, to ona też będzie miała swoje interesy i swoich towarzyszy do upchnięcia tu i tam. Tak to już jest. :)
odpowiedź
User
Gruby Stefek
Wolałbym czyścić osadniki w kanalizacji, niż szmacić się w czymś takim jak SB. Skrót zresztą całkiem trafny...
odpowiedź