SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Siła internetowej reklamy

Reklama w internecie w porównaniu z innymi mediami generuje dla sprzedawców większe zaangażowanie w marki.

Tak wynika z badania pod nazwą 'Brand Engagement', które na zlecenie organizacji Internet Advertising Bureau (IAB) przeprowadził oddział badawczy firmy Aegis Media UK o nazwie aevolve - informuje serwis Brand Republic.

Okazało się, że internetowa reklama handlowych marek przynosi 40 procent całkowitego zaangażowania w markę. Tymczasem w przypadku reklamy w prasie wskaźnik ten wyniósł 31 procent, a w przypadku reklamy telewizyjnej 19 procent.

Badanie pokazało też, że w pierwszej połowie bieżącego roku średnie wydatki na reklamę online pięciu sprzedawców (Debenhams, John Lewis, Marks & Spencer, Woolworths oraz Next) stanowiły tylko 2,5 procenta ich reklamowych budżetów.

Wobec tego IAB wnioskuje, że internetowa reklama jest około 16 razy bardziej skuteczna niż mogłyby sugerować pieniądze na nią wydane.

W badaniu testowanych było 38 reklam w internecie, prasie, telewizji, radiu i na nośnikach outdoor. Uczestniczyło w nim 1024 kobiety w wieku od 30 do 50 lat, które w ciągu ostatnich sześciu miesięcy robiły zakupy przynajmniej u trzech z pięciu wspomnianych sprzedawców.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Siła internetowej reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl