SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Słynna Mariola wraca w reklamie piwa Okocim (wideo)

Startuje kampania reklamowa piwa Okocim (Carlsberg Polska) w której pojawia się Mariola, bohaterka kultowej reklamy tego piwa z lat 90. Obecną akcję przygotowały agencja reklamowa Red8 i dom mediowy PHD Media Direction.

W nowej reklamie Okocimia Mariola, atrakcyjna kobieta o charakterystycznym spojrzeniu, zwraca uwagę na mężczyznę siedzącego w pubie i nalewa mu tego piwa. Tłem muzycznym spotu jest piosenka „To tylko tango” zespołu Maanam.

Taki przekaz ma podkreślać poczucie wyjątkowości konsumentów piwa Okocim. - Celem kampanii jest wyróżnienie mężczyzn, za to jacy są, za to że każdy z nas ma w sobie coś wyjątkowego, co zasługuje na wyjątkowe spojrzenie a może wyróżnienie naszej słynnej ambasadorki - opisuje Jacek Stefaniak, senior brand manager marki Okocim w Carlsberg Polska.

Tym samym Okocim wraca w swojej komunikacji marketingowej do Marioli, bohaterki kultowych reklam tego piwa z połowy lat 90., popularnych m.in. dzięki zawartemu w nich hasłu „Mariola o kocim spojrzeniu”. Tamtą kampanię - prowadzoną w prasie i radiu - przygotowali Kot Przybora i Iwo Zaniewski, pracujący wtedy w Grey Warszawa (obecnie są związani z PZL). Przedstawiciele Carlsberg Polska uzasadniają, że te reklamy są nadal pamiętane i dobrze się kojarzą.

Nowa reklama będzie emitowana w telewizji (kanały z oferty Polsatu, TVN, Discovery i Atmediów) oraz internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Red8, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction. Spot nakręcił Arthur Reinhart, wyreżyserował Łukasz Zadrzyński, a produkcją zajął się Propeller Film.

Dołącz do dyskusji: Słynna Mariola wraca w reklamie piwa Okocim (wideo)

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michal
normalnie sensacja....
0 0
odpowiedź
User
ekspert
bardzo słabe
0 0
odpowiedź
User
BeeJay
Tamte reklamy miały sens, bo były puszczeniem oka do widza w czasie zakazu reklamy piwa alkoholowego. A dziś ... Mam nadzieję, że wymienili Mariolę na młodszy model.
0 0
odpowiedź