Spore zapotrzebowanie na mobilną telewizję w Indiach
Rynek mobilnej telewizji w Indiach mógłby w bieżącym roku przynieść dochody rzędu 360 milionów dolarów.
84 procent z 1215 mobilnych użytkowników z sześciu największych miast Indii, uczestniczących w badaniu firmy Springboard Research, wyraziło zainteresowanie korzystaniem z usług mobilnej telewizji o ile byłyby one dostępne i byłoby ich na nie stać - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
Blisko 60 procent respondentów stwierdziło, że korzystając z mobilnej telewizji, chciałoby oglądać te same treści, do których ma dostęp w domu na ekranie telewizora. Najpopularniejsze były tutaj programy informacyjne, sportowe, teledyski muzyczne oraz teleturnieje.
Firma Springboard Research na podstawie wyników badania przedstawiła prognozę, według której w ciągu pierwszych dwunastu miesięcy od uruchomienia mobilnej telewizji, mogłoby z takich usług skorzystać do 12 milionów mieszkańców Indii, czyli 5-6 procent wszystkich tamtejszych użytkowników telefonów komórkowych.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Spore zapotrzebowanie na mobilną telewizję w Indiach