SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” liderem sprzedaży w październiku, „Logo” wyprzedziło „CKM”

W segmencie pism dla mężczyzn w październiku ub.r. wszystkie miesięczniki zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „CKM”. Na pozycji lidera znalazł się magazyn „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w październiku 2018 roku wyniosła 27 280 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 14,36 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 28,33 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 20 844 egz.

Oczko niżej uplasowało się „Logo” (Agora), które awansowało z miejsca czwartego. Jego wynik sprzedażowy jednak zmalał o 14,02 proc. do 14 682 egz.

Ostatni był magazyn „CKM” (Marquard Media Polska), który zanotował największą stratę w zestawieniu - wynoszącą 29,08 proc. do 13 343 egz. Spadł on z trzeciej lokaty.

Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. poszedł w dół o 5,28 proc. do poziomu 21 223 egz.

W porównaniu do poprzedniego miesiąca też wszystkie miesięczniki męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo” - było to 33,74 proc.

Wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się w tym ujęciu o 1,77 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży w październiku, „Logo” wyprzedziło „CKM”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl