SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stars korzysta z badania reklam internetowych gemiusAdReal od Gemiusa

Firma doradcza Stars wykupiła dostęp do oferowanego przez Gemius narzędzia gemiusAdReal, które pokazuje, w jaki sposób internauci oglądają reklamy.

Stars podkreśla, że dzięki korzystaniu z gemiusAdReal może przeanalizować działania reklamowe realizowane w internecie przez jej klientów oraz ich konkurencję. Dane z narzędzia posłużą firmie do stworzenia nowej miary, która pozwoli na ocenę efektywności działań reklamowych jej klientów w sieci.

- Dzięki wynikom analiz danych dostarczanych przez Gemiusa w badaniu gemiusAdReal będziemy w stanie lepiej oceniać wartość mediową płynącą z kampanii online dla naszych klientów. To jeden z elementów strategii rozwoju analityki i doradztwa, która ma zapewnić marketerom pełen obraz rzeczywistych aktywności mediowych na rynku - uzasadnia Rafał Szysz, prezes Stars.

Jest to pierwsza firma z branży doradztwa mediowego, która zdecydowała się korzystać z gemiusAdReal. - Wierzymy, że Stars, korzystając z badania, może ustanowić nowe standardy na rynku reklamy online, do którego coraz odważniej wkraczają audytorzy do tej pory skupieni na telewizji, a także firmy consultingowe zajmujące się obszarem big data - komentuje Marta Sułkiewicz, odpowiadająca w Gemiusie za rozwój badania reklamy w sieci.

Niedawno w konkursie IAB Europe Research Awards przyznano Gemiusowi dwie nominacje do nagrody głównej, m.in. za gemiusAdReal.

Dołącz do dyskusji: Stars korzysta z badania reklam internetowych gemiusAdReal od Gemiusa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl