SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Strefa Zysku'

19 marca br ruszył drugi etap kampanii PZU "Strefy Zysku" ze spotem pt. "Profesor".

Pierwsza odsłona kampanii reklamowej "Strefy Zysku" – film pt. „Muzyk” - miała miejsce w październiku 2006 roku i wprowadzała ten produkt na rynek finansowy.

Drugi etap kampanii "Strefy Zysku" (spot ‘Profesor”) obejmie swoim zasięgiem TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN7, TVP 3, TVN 24, At Media, Discovery i TV Biznes.

- Innowacyjnie poprowadzona kampania reklamowa podkreśla nie tylko atrybuty produktowe "Strefy Zysku". Dzięki nowatorskiej kreacji, reklama buduje wizerunek PZU jako nowoczesnej firmy, oferującej skomplikowane programy inwestycyjno-ubezpieczeniowe na najwyższym poziomie - powiedziała Emilia Przelaskowska, Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu PZU. - Kampania angażuje media elektroniczne skupione wokół tematyki biznesowej. Dzięki temu przekaz został ukierunkowany na grupę docelową "Strefy Zysku". Są to wymagający klienci, posiadający wiedzę o inwestowaniu. Spot "Profesor" będzie emitowany do końca kwietnia.

Internetowa kampania Strefy Zysku potrwa od 20 marca do 30 kwietnia br. Kampania banerowa (bilboard i expand bilboard) pojawi się w portalach: Onet.pl (wiadomości, gospodarka, fundusze), Interia.pl (moje inwestycje), PKT.pl, Money.pl, E-gospodarka.pl; Infor.pl. PIT.pl, VAT.pl. Kontakt z reklamą (tzw capping) został ograniczony do 3 razy na jednego użytkownika. Elementem kampanii jest też umieszczenie linku sponsorowanego w wyszukiwarce Google.pl.

Autorem kreacji jest agencja reklamowa Just. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: 'Strefa Zysku'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl