SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Strony sportowe bez 16 proc. użytkowników i 33 proc. odsłon. Najwięcej stracił serwis „Przeglądu Sportowego” (TOP10)

W kwietniu br. dziewięć czołowych serwisów sportowych zanotowało o 15,7 proc. użytkowników i 33,4 proc. odsłon mniej niż rok wcześniej. Liderem są WP SportoweFakty wyprzedające Onet Sport, największy spadek zanotowała witryna „Przeglądu Sportowego”, a spory wzrost osiągnęła jedynie sekcja sportowa SE.pl.

Article

Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w zeszłym miesiącu WP SportoweFakty, działające jako dział sportowy WP.pl, odwiedziło 5,69 mln użytkowników, czyli 20,2 proc. wszystkich internautów w Polsce. Wykonali na stronie 112,06 mln odsłon, każdy przeciętnie 19,7.

WP SportoweFakty są liderem we wszystkich statystykach, największą przewagę mają w liczbie odsłon - serwisy na trzech kolejnych miejscach łącznie zanotowały ich mniej (102,83 mln). Dział sportowy Onetu miał 4,32 mln użytkowników i 43,04 mln odsłon, Sport.pl, będący sekcją sportową Gazeta.pl - 3,34 mln odwiedzających i 38,25 mln odsłon, a dział sportowy Interii - 2,18 mln użytkowników i 21,53 mln odsłon.

Zestadionu.pl zanotowało 1,26 mln odwiedzających i 5,93 mln odsłon, sekcja sportowa SE.pl - 1,04 mln użytkowników i 5,69 mln odsłon, a witryna TVP Sport - 917,8 tys. użytkowników i 4,35 mln odsłon. Natomiast na Meczyki.pl 884,5 tys. internautów wykonało 15,15 mln odsłon, każdy średnio 17,1.

Serwis „Przeglądu Sportowego” miał 674,8 tys. użytkowników i 6,59 mln odsłon, a w sekcji sportowej Radiozet.pl 469,5 tys. internautów wygenerowało 1,6 mln odsłon.

W kwietniu ub.r. dziewięć czołowych witryn (bez Zestadionu.pl uruchomionego w sierpniu ub.r.) miało łącznie 19,53 mln użytkowników (bez współodwiedzalności) i 247,27 mln odsłon, a rok wcześniej - 23,16 mln odwiedzających i 371,34 mln odsłon. Tym samym straciły 3,63 mln użytkowników (15,7 proc.) i 124,07 mln odsłon (33,4 proc.).

Tak duży spadek jest związany z zawieszeniem prawie wszystkich rozgrywek sportowych w połowie marca z powodu epidemii koronawirusa. Już w marcu br. czołowe witryny sportowe straciły rok ro doku 7,2 proc. użytkowników i 20,9 proc. odsłon. Jeszcze większe spadki wyników zanotowały telewizyjne kanały sportowe - oglądalność większości zmalała od 30 do 90 proc.

WP SportoweFakty miały o 330 tys. użytkowników (5,5 proc.) i 63,76 mln odsłon (36,3 proc.) mniej niż rok wcześniej. Onet Sport zanotował spadek o 654,6 tys. odwiedzających (13,1 proc.) i 29,05 mln odsłon (40,3 proc.), Sport.pl - o 298,1 tys. użytkowników (8,2 proc.) i 12,56 mln odsłon (24,7 proc.), a sekcja sportowa Interii - o 301,1 tys. użytkowników (12,1 proc.) i 10,39 mln odsłon (32,5 proc.).

W serwisie TVP Sport ubyło 254,9 tys. internautów (21,7 proc.) i 2,97 mln odsłon (40,6 proc.). Procentowo zdecydowanie największy spadek zanotował Przegladsportowy.pl - o 1,69 mln użytkowników (71,5 proc.) i 11,8 mln odsłon (64,2 proc.).

Meczyki.pl przy spadku liczby odwiedzających o 481,2 tys. (35,2 proc.) zyskała 4,14 mln odsłon (37,6 proc.)., a dział sportowy Radiozet.pl zanotował wzrost liczby użytkowników o 11,6 tys. (2,5 proc.) i spadek liczby odsłon o 145,6 tys. (8,3 proc.).

Jako jedyny wyraźny wzrost osiągnął dział o sporcie SE.pl - zyskał 367,1 tys. użytkowników (54,1 proc.) i 2,47 mln odsłon (111,7 proc.).

Dołącz do dyskusji: Strony sportowe bez 16 proc. użytkowników i 33 proc. odsłon. Najwięcej stracił serwis „Przeglądu Sportowego” (TOP10)

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl