SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tauron szykuje przetarg na obsługę kampanii w internecie

Spółka Tauron Sprzedaż przygotowuje się do przetargu na przygotowywanie, prowadzenie i monitorowanie efektów kampanii
reklamowo-sprzedażowych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Spółka obecnie, celem rozeznania rynku, zaprasza agencje do składania RFI (Request For Information).

Obecnie prowadzone postępowanie stanowi rozeznanie rynku i potencjalnych agencji chcących uczestniczyć w przyszłym przetargu.

Dotyczy świadczenia usług polegających na przygotowywaniu (planowaniu, projektowaniu i produkcji), prowadzeniu i monitorowaniu efektów kampanii reklamowych w internecie oraz przygotowywaniu analiz dotyczących działań i kampanii
reklamowych Tauronu oraz jego konkurencji (optymalizacja budżetów mediowych).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Celem prowadzonych przez spółkę kampanii reklamowych będzie m.in. uzyskanie wymaganej ilości akcji użytkowników w postaci zamówienia produktu,pozostawienia leada, zapisania się na newsletter, rejestracji w serwisie etc., uzyskanie wymaganego dla kampanii reklamowej zasięgu mierzonego liczbą odsłon reklam typu Display lub Video, stały monitoring i optymalizacja kosztu konwersji.

Do zadań wybranych agencji należeć będzie m.in. opracowywanie ogólnych media planów dla kampanii reklamowych w internecie, które zawierać będą odpowiednio dobranych wydawców pod względem ilości odwiedzin, zasięgu geograficznego, grupy docelowej, charakterystyki przeciętnego użytkownika etc.), pod względem etycznym, z wykluczeniem portali o charakterze wulgarnym, pornograficznym, rasistowskim czy dyskryminujących odbiorców ze względu na płeć, przynależność narodową i kulturową, orientację seksualną, religię, etc., odpowiednio dobrane formaty reklam, miejsca i terminy ich emisji.

Zajmą się też prowadzeniem kampanii sprzedażowych i reklamowych w środowisku Google (Google AdWords, reklamy Gmail, Display Network, Google Shopping, YouTube, kampanie mobilne i inne).

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 7 maja br.

Obecnie obsługą kampanii internetowych Tauronu w internecie zajmują się - wybrane w przetargu latem ub.r. - agencje: Novem, PiMedia Group, MullenLowe MediaHub.

Umowę z nimi zawarto na rok. Budżet przeznaczony do obsługi, uwzględniający także wynagrodzenia tych agencji, wynosił 7,38 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Tauron szykuje przetarg na obsługę kampanii w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl